کد خبر : 132993
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 اسفند 1397 - 10:55
-

بازگشت سرخابی‌ها به فوتسال؛راهی برای قهرمانی در آسیا

بازگشت سرخابی‌ها به فوتسال؛راهی برای قهرمانی در آسیا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، اعضای جدید کمیته فنی فوتسال به دنبال بازگرداندن باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال به فوتسال هستند اما تحقق این وعده چه‌قدر تا عملی شدن فاصله دارد؟ کمیته فنی فوتسال بعد از این که محمدحسن انصاری‌فر ریاست آن را به عهده گرفت و افرادی هم‌چون وحید شمسایی، میرشاد ماجدی و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، اعضای جدید کمیته فنی فوتسال به دنبال بازگرداندن باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال به فوتسال هستند اما تحقق این وعده چه‌قدر تا عملی شدن فاصله دارد؟

کمیته فنی فوتسال بعد از این که محمدحسن انصاری‌فر ریاست آن را به عهده گرفت و افرادی هم‌چون وحید شمسایی، میرشاد ماجدی و شهاب سفال‌منش به عضویت آن درآمدند، ایده‌هایی برای پیشرفت فوتسال و رهایی آن از وضعیت فعلی مطرح کرد. یکی از این ایده‌ها، ترغیب باشگاه‌های بزرگ فوتبالی برای تیم‌داری در فوتسال بود و هر کدام از اعضا، مأمور مذاکره با این باشگاه‌ها شدند. وحید شمسایی و میرشاد ماجدی به عنوان استقلالی‌های کمیته فنی و محمدحسن انصاری‌فر نیز به عنوان پیشکسوت پرسپولیس قرار است با این دو باشگاه بزرگ پایتخت برای بازگشت‌شان به فوتسال مذاکره کنند.

این دو باشگاه که سال‌ها در حسرت قهرمانی آسیا هستند می‌توانند با هزینه معادل قرارداد یکی از بازیکنان تیم فوتبال‌شان و بستن تیمی مدعی در فوتسال به قهرمانی لیگ رسیده و در جام باشگاه‌های آسیا نیز افتخارآفرینی کنند. اما تیم‌داری در فوتسال بیش‌تر از این که با ریش‌سفیدی و توصیه قدیمی‌ها شدنی باشد، باید ابتدا تبدیل به یک انگیزه در باشگاه‌های بزرگ شود تا آن‌ها در مسیر ایجاد یک باشگاه واقعی، در رشته‌ها و رده‌های مختلف تیمداری کنند.

باشگاه استقلال که روزگاری یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر فوتسال ایران به شمار می‌رفت، بعد از قهرمانی در سال‌های ۱۳۸۰ و ۸۱ و درخشش بازیکنانی هم‌چون وحید شمسایی، رضا حیدریان، رضا ناصری و سیامک داداشی به دلیل اختلاف با کمیته فوتسال تیمش را در سال ۱۳۸۴ منحل کرد. هم‌چنین تیم فوتسال پرسپولیس در سال ۱۳۸۹ توسط مرحوم بابک معصومی و در زمان مدیرعاملی حبیب کاشانی از لیگ یک به لیگ برتر صعود کرد اما بعد از اثبات تبانی این تیم با گیتی‌پسند در فصل ۱۳۹۱ از سوی محمد رویانیان منحل شد.

حال وحید شمسایی به عنوان یکی از شناخته‌شده‌ترین چهره‌های فوتسالی کشور اعلام کرده برای کمک به تغییر وضعیت فوتسال به کمیته فنی رفته و اگر نتواند تأثیری بگذارد، کنار خواهد کشید. هم‌چنین انصاری‌فر و ماجدی که بعد از سال‌ها دوری به فوتسال بازگشته‌اند از انگیزه بالایی برای اجرایی کردن ایده‌های نو برخوردارند اما باید دید این دو باشگاه پرطرفدار پایتخت برای هزینه کردن در رشته جدید ترغیب خواهند شد یا نه؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶

شمسایی هر روز داره یه تیم میاره تو فوتسال. بابا همه میشناسنت تو رفتی اونجا که برات بازی ملی بزارن ناظم الشریعه نمیزاره داداش تو بیای حالا هر روز بگو من اینکارو کردم من اون کارو کردم