کد خبر : 133007
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 اسفند 1397 - 15:41
-

نام جاوید در کنار مظلومی و عنایتی

نام جاوید در کنار مظلومی و عنایتی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مهدی جاوید توانست در سه فصل پیاپی عنوان آقای گلی لیگ برتر فوتسال را بدست آورد. این اتفاق نادر در فوتسال ایران هیچ‌گاه رخ نداده است. وحید شمسایی که چهار آقای گلی لیگ را در کارنامه دارد، تنها توانسته دوبار پایاپی به این عنوان برسد. همچنین نام جاوید در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مهدی جاوید توانست در سه فصل پیاپی عنوان آقای گلی لیگ برتر فوتسال را بدست آورد. این اتفاق نادر در فوتسال ایران هیچ‌گاه رخ نداده است. وحید شمسایی که چهار آقای گلی لیگ را در کارنامه دارد، تنها توانسته دوبار پایاپی به این عنوان برسد.

همچنین نام جاوید در کنار آقای گل‌های فوتبال ایران همچون رضا عنایتی و مرحوم غلامحسین مظلومی قرار گرفته است. مظلومی در سال‌های ۱۳۵۲، ۵۳ و ۵۵ در جام تخت جمشید به مقام آقای گلی دست یافته است. رضا عنایتی نیز در دوره‌های اول، چهارم و پنجم لیگ برتر فوتبال(جام خلیج فارس) به این عنوان رسیده است. با این حال نه مظلومی و نه عنایتی هیچ‌کدام آقای گلی را پی در پی کسب نکرده‌اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

امید دوشنبه , ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۹

بهترینی شما جاوید جان همیشه موفق باشی

علی سه شنبه , ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱:۲۵

هر تیمی که جاوید توش بازی میکنه آخر فصل به فنا میره چون فقط برای خودش بازی میکنه. تیم ملی هم که نتیجه میگیره بخاطر بازیکنایی مثل توکلی و حسن زاده و اسماعیل پوره

نام ... سه شنبه , ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۸:۲۳

خدا وکیلی اسم اون اسطوره هارو پیش این نذارین صد سال دیگه هم به یه پای وحید شمسایی نمیرسه ادب و معرفت شمسایی باعث شده تا همیشه بزرگ بمونه ولی اینشون بجز منافع خودش هیچی دیگه براش مهم نیست.فقط سلطان شمسایی حسن زاده کشاورز طیبی اسماییل پور ….