کد خبر : 133065
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 اسفند 1397 - 15:43
-

احمدی: جوانگرایی در تیم ملی ندیدم اما اسم های جدید می آیند/ پیشنهاد خوبی برسد شاید لژیونر هم بشوم

احمدی: جوانگرایی در تیم ملی ندیدم اما اسم های جدید می آیند/ پیشنهاد خوبی برسد شاید لژیونر هم بشوم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حمید احمدی بازیکن عقب گیر تیم ملی و تیم مس سونگون امسال توانست با مسی ها طعم دومین قهرمانی پیاپی در لیگ برتر را بچشد.گفتگو با این بازیکن را بخوانید: لیگ امسال را چطور دیدی؟ امسال متفاوت ترین لیگ چند دوره اخیر بود.از یک طرف سطح لیگ با توجه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حمید احمدی بازیکن عقب گیر تیم ملی و تیم مس سونگون امسال توانست با مسی ها طعم دومین قهرمانی پیاپی در لیگ برتر را بچشد.گفتگو با این بازیکن را بخوانید:

لیگ امسال را چطور دیدی؟
امسال متفاوت ترین لیگ چند دوره اخیر بود.از یک طرف سطح لیگ با توجه به نبود چند بازیکن ملی پوش، چند مربی سرشناس و تیم هایی مثل تاسیسات و دبیری تبریز پایین بود اما اضافه شدن پلی آف به بازی ها جذابیت زیادی دارد.از همان ابتدا خیلی ها روی فینالیست شدن گیتی پسند و مس حساب می کردند که همین اتفاق هم افتاد.تیم ما برنامه ریزی خوبی برای قهرمانی کرده بود و فکر می کنم مزد برنامه ریزی خوب خود را گرفت.
امسال دومین قهرمانی را با مس تجربه کردی؟
این سومین سال حضورم در تبریز بود.سال اول در دبیری و دوسال خوب هم در مس.تیم خوبی داریم و فکرمی کنم اگر این تیم حفظ شده ،برنامه ریزی خوبی داشته باشیم و حمایت شویم تا سالها می توانیم عملکرد خوبی در لیگ و آسیا داشته باشیم.
چرا با اکثر تیم ها قرارداد یکساله می بندی؟
اینطور می خواهم حق انتخاب داشته باشم و یک جوری قرارداد می بندم که بتوانم خارج هم بروم.
به لژیونر شدن فکر می کنی؟
قطعا اگر پیشنهاد خوبی برسد شاید لژیونر هم بشوم.
درمورد سال آینده و بازی هایی که تیم ملی دارد بگو؟
شرایط فوتسال زیاد مناسب نیست.چه در پاداش ها چه اردوها اتفاقات بدی را شاهد هستیم.کیفیت لباس ها پایان است.سال ۹۸ بازیهای مهمی داریم و امیدوارم که نتیجه خوبی بگیریم.
در مورد تیم ملی این سوال هم هست که آیا شاهد جوانگرایی در تیم هستیم؟
الان چند سال هست که اسم هایی جدید به تیم ملی می آیند اما نمی شود اسمش را جوانگرایی گذاشت.آقای ناظم الشریعه دوست دارد جوانگرایی کند اما از وقتی که جوراندیرو رفته تیم های پایه ما ضعیف شده و نتوانستیم در این زمینه کاری کنیم.الان فقط توحید لطفی هست که در رده امیدها گاهی به تیم ملی دعوت می شود.ما جوانگرایی در تیم ملی ندیدم اما اسم های جدید می آیند.

منبع:خبرورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.