کد خبر : 133072
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 اسفند 1397 - 13:36
-

رعدی:دو بازی بسیار خوب با روسیه برگزار کردیم/بازیکنان با همدلی بهترین عملکرد را از خود به جای گذاشتند

رعدی:دو بازی بسیار خوب با روسیه برگزار کردیم/بازیکنان  با همدلی بهترین عملکرد را از خود به جای گذاشتند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مشاور فنی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: بعد از تعطیلات اردوهای تدارکاتی آغاز می شود تا بازیکنان به آمادگی و هماهنگی برسند. علی رعدی، مشاور فنی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: دوبازی بسیار خوب با تیم ملی فوتسال روسیه برگزار کردیم که در یک دیدار پیروز و در یک

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مشاور فنی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: بعد از تعطیلات اردوهای تدارکاتی آغاز می شود تا بازیکنان به آمادگی و هماهنگی برسند.
علی رعدی، مشاور فنی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: دوبازی بسیار خوب با تیم ملی فوتسال روسیه برگزار کردیم که در یک دیدار پیروز و در یک دیدار نتیجه را واگذار کردیم. برای ما نتیجه گرایی در بازیهای دوستانه اصلا ملاک نیست و هدفمان این است که بازیکنان به هماهنگی رسیده و تیم یکدستی داشته باشیم.

وی ادامه داد:بازیکنان با انگیزه و تلاش در مسیر رشد قرار گرفته اند و با همدلی بهترین عملکرد را از خود به جای گذاشتند. همانطور که می دانید این تیم مدت ۱۰ ماه است که هیچ تمرینی نداشته اما در دو بازی شاهد بودیم که بازیکنان با همدلی وتلاش ، بازی فوق العاده ای را از خود به جای گذاشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.