کد خبر : 133064
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 اسفند 1397 - 15:41
-

یک شیوه جدید برای برگزاری پلی آف

یک شیوه جدید برای برگزاری پلی آف

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،امسال قهرمان لیگ برتر به شیوه پلی آف برگزار شد که مزایا و معایبی داشت. پرتماشاگر شدن بازی ها به خصوص دو دیدار فینال و سلامت بالای مسابقات و کم شدن شائبه تبانی از جمله محسنات پلی آف بود اما برگزاری بازی ها در دو مرحله نیمه نهایی و فینال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،امسال قهرمان لیگ برتر به شیوه پلی آف برگزار شد که مزایا و معایبی داشت. پرتماشاگر شدن بازی ها به خصوص دو دیدار فینال و سلامت بالای مسابقات و کم شدن شائبه تبانی از جمله محسنات پلی آف بود اما برگزاری بازی ها در دو مرحله نیمه نهایی و فینال به صورت رفت و برگشت و نه ۲ از ۳ با انتقاداتی به خصوص از سوی گیتی پسند همراه بود که باعث شد این تیم در نهایت هم جام قهرمانی را از دست بدهد.

امسال گتی پسند با ۱۲ امتیاز اختلاف تیم برتر مرحله گروهی شد و پس از آن مس قرار داشت و شاید اگر لیگ به شیوه قبل بود پرونده قهرمانی گیتی پسند چند هفته زودتر بسته می شد.برای سال جدید قرار است مدیران باشگاه ها در نشستی در مورد شیوه برگزاری پلی آف در سال آینده تصمیم گیری کنند.

احتمال اینکه بازی ها در دو مرحله نیمه نهایی و فینال ۲ از ۳ شود وجود دارد اما با توجه به تراکم بازی های ملی در سال آینده شاید این تصمیم به لیگ ۹۹ موکول شود. اما راه های دیگری هم برای برگزاری پلی آف است. یک شیوه پیشنهادی می تواند این باشد که در پایان بازی های مقدماتی تیم اول مسابقات عنوان قهرمانی لیگ را برگزار کرده و تیم های دوم تا نهم وارد مرحله پلی آف شده و پس از برگزاری بازی ها قهرمان پلی آف هم مشخص شود.

آنوقت قهرمان پلی آف در دیداری دو از سه یا رفت و برگشت با قهرمان لیگ روبرو شده و برنده آن قهرمان سوپر لیگ ایران یا سوپر جام ایران شود که می توان این تیم را به عنوان نماینده ایران در جام باشگاه های آسیا هم معرفی کرد.یا اینکه شیوه دیگر این باشد که تیم اول در پلی آف حاضر نشده و تیم های دوم تا نهم وارد پلی آف شوند و قهرمان پلی آف با تیم اول بازی کرده و قهرمان لیگ را مشخص کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فریدون پنجشنبه , ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۵:۲۱

میشه تیم پنجم با هشتم بازی کنه برنده شون با برنده بازی تیمهای ششم و هفتم بازی کنه برنده این بازی با تیم چهارم بازی کنه (که احتمال زیاد حفاریه!!!) بعد تیم اول با برنده این بازی بازی کنه و تیم های دوم و سوم برنده شون با برنده اینها بازی کنه البته همه ۲برد از ۳ بازی با وقت اضافه و پنالتی بدون تفاضل گل باشه