کد خبر : 133107
تاریخ انتشار : جمعه 24 اسفند 1397 - 13:24
-

سنگ سفیدی:این شیوه برگزاری پلی آف خوب نیست/تیم ملی پتانسیل قهرمانی جهان را دارد اما…

سنگ سفیدی:این شیوه برگزاری پلی آف خوب نیست/تیم ملی پتانسیل قهرمانی جهان را دارد اما…

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدرضا سنگ سفیدی بازیکن ملی پوش مس سونگون از قهرمانی این تیم در لیگ برتر می گوید.گفتگو با سنگ سفیدی را بخوانید: مس چطور به قهرمانی لیگ رسید؟ مس از ابتدای فصل برنامه ریزی کرده بود. ابتدا با قهرمانی آسیا شروع کردیم و تا حدودی لیگ را جدی نگرفتیم چون

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدرضا سنگ سفیدی بازیکن ملی پوش مس سونگون از قهرمانی این تیم در لیگ برتر می گوید.گفتگو با سنگ سفیدی را بخوانید:

مس چطور به قهرمانی لیگ رسید؟

مس از ابتدای فصل برنامه ریزی کرده بود. ابتدا با قهرمانی آسیا شروع کردیم و تا حدودی لیگ را جدی نگرفتیم چون می دانستیم پلی آف هست.یکسری بازیکنان استراحت کردند و بدنسازی مجدد هم انجام دادیم که همین ها باعث شد برای بازی فینال آماده شویم.

در مورد داوری بازی فینال هم حرف و حدیث زیاد بود.نظر شما چیست؟

آقایان نصیرلو و محرابی افشار از بهترین داوران ما هستند و قضاوت بدون نقصی داشتند.اگر کسی بخواهد اعتراض کند ما هستیم که سوت ها بیشتر به ضرر ما بود. اما خوب نیست که بگوییم داوری بد بوده است.باید در زمین ثابت کنیم که تیم خوبی هستیم نه اینکه گردن داور بیندازیم.

شما تعیین قهرمان لیگ به شیوه پلی آف را درست می دانید؟

برگزاری پلی آف خوب و مفید است اما به نظرم دو از سه باشد بهتر است نه رفت و برگشت و به تیم اول کمک می کند تا قهرمان شود.پلی آف باعث می شود انگیزه تا لحظه آخر باشد و تیم هشتم هم شانس قهرمانی دارد و تیم ها بازیها را جدی می گیرند.

شما در برهه ای به ایتالیا رفتی وبرگشتی.چه شد که در لیگ این کشور نماندی؟

من در قراردادم با مس آمده بود که اگر پیشنهاد خارجی داشتم اجازه بدهند تا بروم.من مدتی با تیم المپیوس تمرین کردم و منتظر بودم که ویزای کار بگیرم اما چون از سال ۲۰۱۸ وارد سال ۲۰۱۹ شدیم در قانون ایتالیا نمی توانستم در آن فصل برای تیم بازی کنم که تصمیم گرفتم برگردم.

در مورد تیم ملی چه نظری داری؟ شرایط برای موفقیت هموار است؟

تیم ملی دارد کار خودش را می کند.حرف زیاد زدیم اما امکانات خوب نشده است.امیدوارم بعد از سال ۲۰۲۰ حسرتش را نخوریم. این بهترین نسل فوتسال هست و قهرمانی جهان دور از دسترس نیست. وقتی برزیل و اسپانیا می خواهند با ما بازی کنند اما به خاطر ۲۰۰ میلیون این بازیها را از دست می دهیم پس نباید توقعی از تیم فوتسال داشته باشیم. اگر توجه کنند این تیم پتانسیل موفقیت را دارد. بچه ها و کادرفنی همه یکدل هستند اما باید با توجه به امکانات و شرایط انتظار داشت.

منبع:خبرورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.