کد خبر : 133120
تاریخ انتشار : شنبه 25 اسفند 1397 - 13:50
-

سلیمانی: توپ‌های لیگ برتر فوتسال را عوض می‌کنیم/ کفاشیان ماندنی است

سلیمانی: توپ‌های لیگ برتر فوتسال را عوض می‌کنیم/ کفاشیان ماندنی است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کاظم سلیمانی به ارزیابی برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتسال پرداخت و اعلام کرد که قطعی بودن برگزاری لیگ به صورت پلی آف برای فصل بعد، در گرو نظر مثبت مدیران باشگاه‌ها است. مشروح گفتگوی سلیمانی در ادامه می‌آید: *لیگ برتر فوتسال برای اولین بار به صورت پلی آف برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کاظم سلیمانی به ارزیابی برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتسال پرداخت و اعلام کرد که قطعی بودن برگزاری لیگ به صورت پلی آف برای فصل بعد، در گرو نظر مثبت مدیران باشگاه‌ها است.

مشروح گفتگوی سلیمانی در ادامه می‌آید:

*لیگ برتر فوتسال برای اولین بار به صورت پلی آف برگزار شد. فکر می‌کنید چقدر در برگزاری مناسب لیگ موفق بودید؟

–  لیگ بسیار خوب و پویایی داشتیم. قبول داریم ضعف‌هایی بود. سعی می‌کنیم اگر قرار باشد سال بعد هم لیگ را به صورت پلی آف برگزار کنیم، این ضعف‌ها برطرف شود.

* چرا هنوز برای فصل آینده برنامه ریزی صورت نگرفته است؟ چه زمانی مشخص می‌شود لیگ بعدی به چه شکل برگزار خواهد شد؟

– فکر می‌کنم نیمه دوم فروردین ماه جلسه‌ای با مدیران باشگاه‌ها داشته باشیم. باشگاه شهروند ساری اعلام آمادگی کرده است که جلسه با مدیران باشگاه‌ها را میزبانی کند. ۹۹ درصد باشگاه‌ها موافق برگزاری لیگ به صورت پلی آف بودند و فقط باشگاه گیتی پسند بود که اعتراضاتی داشت.

* باشگاه گیتی پسند به نحوه برگزاری پلی آف اعتراض داشت و اینکه باید تعداد بازی‌های فینال افزایش می‌یافت. چرا به این موضوع رسیدگی نکردید؟

– آقایان جنتی و عراقی زاده از مدیران باشگاه گیتی پسند در جلسه هیأت رئیسه حضور داشتند و خودشان هم تأیید کردند که فینال به صورت رفت و برگشت باشد. آن موقع مشخص نبود کدام تیم‌ها به فینال می رسند. علاوه بر این ما فرصت نداشتیم که یک بازی دیگر به فینال اضافه کنیم. قبول داریم که ضعف‌هایی بود. برای اولین بار پلی آف را تجربه می‌کردیم و سال بعد از نظر دوستان استفاده می‌کنیم. البته برگزاری پلی آف علاوه بر باشگاه‌ها، برای سازمان لیگ هم اضافه بار مالی ۱۵۰ میلیون تومانی داشت و باید هزینه ایاب و ذهاب داور، نماینده و ناظر را پرداخت می‌کردیم.

* یکی از انتقادات جدی به لیگ امسال، کیفیت پایین توپ‌ها بود که صدای تمام مربیان و بازیکنان را در آورد. تا جایی که پافشاری کمیته فوتسال بر استفاده از این توپ‌ها این شائبه را ایجاد کرد که شاید پشت پرده‌ای در این توپ‌ها وجود داشته باشد.

– پشت پرده واقعاً چیزی نبود و این طور نبود که چیزی عاید کسی شود. این توپ‌ها قبل از شروع لیگ توسط مربیان تیم ملی تأیید شده بود. حتی تاییدیه آنرا از فرانسه گرفتیم ولی در جریان لیگ بارها عنوان شد که توپ‌ها سبک است و مشکل ساز می‌شود. چون تیم‌ها این توپ‌ها را خریداری کرده بودند دیگر امکان تغییر آن نبود. اگر قرار باشد کیفیت توپ‌ها همین باشد، دیگر با این شرکت قرارداد نمی‌بندیم و قطعاً سال آینده توپ‌ها را عوض می‌کنیم.

* آیا برگزاری مراسم انتخاب بهترین‌های فوتسال در دستور کار سازمان لیگ و کمیته فوتسال قرار دارد؟

– بله. وقتی برای تماشای فینال لیگ بانوان در اصفهان بودیم، مسئولان تیم نامی نو در جلسه با آقای کفاشیان (رئیس سازمان لیگ فوتسال) برای برگزاری مراسم بهترین‌های فوتسال اعلام آمادگی کردند. ما این پیشنهاد را از نامی نو داریم و باید ببینیم چه چیزی پیش می‌آید.

* علی کفاشیان هم هفته گذشته از فدراسیون فوتبال استعفا کرد. آیا استعفای وی شامل سازمان لیگ فوتسال هم می‌شود؟

– آقای کفاشیان در سازمان لیگ فوتسال می‌ماند. او از نایب رئیسی فدراسیون استعفا کرده است. بارها گفته ایم که سازمان لیگ یک سازمان ثبت شده قانونی و خصوصی است. هزینه‌های سازمان لیگ از طریق باشگاه‌ها و اسپانسرها تأمین می‌شود و بودجه دولتی نداریم.

* آیا آقای کفاشیان بعد از حذف تیم فوتبال ساحلی از مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند، به ایران بازگشته است؟

– طبق برنامه و بلیتی که برای ایشان تهیه شده، تا پایان فینال در تایلند می‌ماند و روز بیست و هفتم یا بیست و هشتم به ایران بر می‌گردد.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴

آقای سلیمانی دشمن اهورابهبهان بودومیخواست بهبهان بندازه .مارودهاتی خطاب کردکه ماهیچ وقت نمی بخشیم