کد خبر : 133136
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 اسفند 1397 - 15:59
دسته‌بندی نشده
-

پرهیزگار:تمام برنامه‌های کادر فنی به جز بازی با برزیل انجام شد/فروردین دو بازی با روسیه در تهران برگزار می کنیم

پرهیزگار:تمام برنامه‌های کادر فنی به جز بازی با برزیل انجام شد/فروردین دو بازی با روسیه در تهران برگزار می کنیم
سرپرست کمیته فوتسال با بیان اینکه رایزنی‌هایی با پرتغال برای بازی تدارکاتی صورت گرفته است، گفت: تمام برنامه‌های درخواستی کادر فنی به جز بازی با برزیل انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، داود پرهیزکار با ارائه گزارش برنامه‌های تیم ملی فوتسال گفت: طبق برنامه درخواستی کادر فنی تیم ملی فوتسال بزرگسالان در سال ۹۷، ۱۶ اردوی سه روزه برگزار کرده و جمعاً ۴۲ روز در اردو به سر برده است. یک تورنمنت ۴ جانبه در اوایل مهرماه با تیم‌های ژاپن، بلاروس، اوکراین در تبریز برگزار شد که تیم ملی فوتسال بزرگسالان قهرمان این تورنمنت شد.

وی افزود: یک تورنمنت سه جانبه با تیم‌های روسیه، اسلواکی و ایران در اسلواکی برگزار کردیم که یک نتیجه این بازی‌ها یک تساوی و یک پیروزی بود. دو بازی دوستانه با صربستان که ایران پیروز میدان شد از دیگر برنامه‌هایی بود که کادر فنی از کمیته فوتسال و مجموعه فدراسیون درخواست کرده بود. در واقع کلیه برنامه‌های تیم ملی فوتسال بزرگسالان به غیر از بازی برابر برزیل انجام شد.

سرپرست کمیته فوتسال در ادامه تصریح کرد: این تیم در سال ۹۸ قرار است تا در تورنمنت چهارجانبه کاسپین در شهریورماه (۳۰ شهریور ماه تا ۶ مهر) که با حضور تیم‌های ایران، آذربایجان، روسیه و قزاقستان در روسیه برگزار می‌شود، حضور یابد. با توجه به اینکه مسابقات مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا برای سال ۲۰۲۰ را داریم، با تیم پرتغال مذاکراتی را انجام دادیم و اگر شرایط مهیا شود قرار است تا دو دیدار دوستانه با این تیم برگزار کنیم. همچنین فینال قهرمانی آسیا را در اسفند ماه داریم که در ترکمنستان برگزار می‌شود. مذاکره با آرژانتین صورت گرفته که اگر این دیدار قطعی شود قرار است تا در ایران در فروردین ماه سال ۹۹ برگزار شود.

وی درباره برگزاری برنامه‌های تدارکاتی تیم زیر ۲۰ سال یادآور شد: تیم زیر ۲۰ سال بعد از اینکه از المپیک زیر ۱۸ سال از آرژانتین برگشت شاکله این تیم حفظ شد و در مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ در ازبکستان برگزار شد پس از رقابت با تیم‌های تیم‌های ترکمنستان و افغانستان به مرحله نهایی صعود کرد. ۱۱ اردو در سال ۹۷ جمعاً ۴۲ روز اردو بوده را برای این تیم برگزار کردیم.

سرپرست کمیته فوتسال ادامه داد: در سال ۹۸ نیز دو بازی تدارکاتی با روسیه از ۲۳ تا ۲۶ فروردین ماه در ایران برگزار می‌کنیم تا این تیم آمادگی لازم را برای حضور در مسابقات پیش رو را داشته باشند. شرکت در تورنمنت چهارجانبه چین تایپه با حضور تیم‌های ایران، ژاپن، چین تایپه و اندونزی که از ۳ تا ۹ اردیبهشت ماه در چین تایپه است نیز از دیگر برنامه‌هایی است که برای این تیم در نظر گرفته شده است. بعد از آن نیز مسابقات آسیایی زیر ۲۰ سال به میزبانی تبریز است. در واقع ما سعی کردیم تمام خواسته‌های کادر فنی را اجرا کرده تا تیم‌ها با فراغ خاطر در مسابقات مهم پیش روی خود حضور یابند.

وی از برگزاری سمینار گسترده استعدادیابی در بخش پایه خبر داد و افزود: علاوه بر اینکه برنامه‌های آماده سازی را انجام می‌دهیم در بخش پایه برنامه ریزی گسترده ای داریم که با همکاری وزارت ورزش و جوانان و استعدادیابی که توسط علی صانعی، مسئول استعدادیابی کمیته فوتسال، به مرحله اجرا می‌رسد. یک گردهمایی داریم تا استعدادیاب های کل کشور (یک آقا و خانم) حضور خواهند داشت تا راهکارها و خواسته‌های کادر فنی و مجموعه فوتسال را مشخص می‌کنیم.

سرپرست کمیته فوتسال در پایان گفت: نیازهای تیم ملی را به خانم‌ها و آقایان اعلام و استعدادیابی می‌کنیم تا نخبگان را شناسایی و در قالب چند اردو پشتوانه سازی خود را برای تیم‌های ملی انجام خواهیم داد. بر همین اساس آئین نامه برگزاری المپیاد استعدادهای برتر فوتسال را تهیه و در اختیار وزارت ورزش و جوانان قرار خواهیم داد تا بتوانیم با حمایتهای مسئولین فدراسیون و وزارت ورزش گام‌های ارزنده ای برای رشد و اعتلای ورزش فوتسال برداریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.