کد خبر : 133139
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 اسفند 1397 - 12:05
-

تسلیت فیفا به خاطر شهادت دروازه‌بان تیم ملی فوتسال نیوزلند

تسلیت فیفا به خاطر شهادت دروازه‌بان تیم ملی فوتسال نیوزلند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، عطا علیان، دروازه بان تیم ملی فوتسال نیوزلند و فرزند موسس مسجد النور این کشور جزو قربانیان حمله تروریستی چند روز پیش این کشور بود. فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) شهادت این دروازه بان مسلمان تیم ملی فوتسال نیوزلند در این حمله تروریستی را تسلیت گفت. فدراسیون فوتبال نیوزلند (NZF) امروز

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، عطا علیان، دروازه بان تیم ملی فوتسال نیوزلند و فرزند موسس مسجد النور این کشور جزو قربانیان حمله تروریستی چند روز پیش این کشور بود.

فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) شهادت این دروازه بان مسلمان تیم ملی فوتسال نیوزلند در این حمله تروریستی را تسلیت گفت.
فدراسیون فوتبال نیوزلند (NZF) امروز (یکشنبه) تایید کرد که «آتا اِلایان» ملی پوش فوتسال این کشور در میان قربانیان حادثه تروریستی جمعه گذشته بوده است.
تارنمای بین المللی «گل» روز یکشنبه با درج این خبر نوشت: الایان ۳۳ ساله در پست دروازه بان تا پیش از این ۱۹ بار پیراهن تیم ملی کشورش را بر تن کرده بود.
براساس گزارش ها، دروازه بان زاده کویت تیم ملی نیوزلند روز جمعه برای برگزاری نماز در مسجد النور حضور داشت و متاسفانه در جمع ۵۰ قربانی این حادثه تروریستی قرار گرفت.
روز جمعه مهاجمانی مسلح با حمله به ۲ مسجد در شهر کرایست چرچ در نیوزلند، مردم و نمازگزاران را به گلوله بستند.
در این حادثه که یکی از افراد مهاجم آن را به طور زنده در صفحه فیس‌بوک خود پخش می‌کرد، تاکنون ۵۰ کشته و نزدیک به ۵۰ نفر دیگر زخمی شدند.
مظنون اصلی یک مرد ۲۸ ساله اهل استرالیا با تبار انگلیسی توصیف شده که پیشتر بارها در صفحات مجازی خود از حضور مهاجران مسلمان در سرزمین‌های اروپایی ابراز خشم کرده بود.
«محمد صلاح» ستاره باشگاه لیورپول نیز روز گذشته با انتشار توییتی ضمن ابراز همدردی با قربانیان این حادثه، حمله تروریستی مذکور را اقدامی «کاملا شریرانه» توصیف کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.