کد خبر : 133138
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 اسفند 1397 - 11:49
-

ارژنگی: اولویتم فوتسال است

ارژنگی: اولویتم فوتسال است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فاطمه ارژنگی بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان ایران که سابقه قهرمانی در جام ملت های آسیا را با تیم ملی فوتسال بانوان در کارنامه دارد به آخرین اردو تیم ملی فوتبال بانوان قبل از اعزام به مسابقات مقدماتی دور دوم انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو دعوت شده است. ارژنگی در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فاطمه ارژنگی بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان ایران که سابقه قهرمانی در جام ملت های آسیا را با تیم ملی فوتسال بانوان در کارنامه دارد به آخرین اردو تیم ملی فوتبال بانوان قبل از اعزام به مسابقات مقدماتی دور دوم انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو دعوت شده است.

ارژنگی در گفتگویی در مورد حضورش با تیم ملی فوتبال بانوان گفت: سال ۸۴ فوتبال را شروع کردم و در همان سال به تیم ملی فوتبال جوانان دعوت شدم و یک دوره در تیم ملی فوتبال جوانان حضور داشتم، سابقه حضور در لیگ فوتیال بانوان را هم در کارنامه ورزشی خودم دارم اما اکنون سه سال است که مداوم فوتسال بازی می کنم و در سال جاری توانستم با تیم ملی فوتسال بانوان قهرمان آسیا شوم.

کادر فنی تیم ملی فوتبال بانوان با من تلفنی صحبت کردند
بازیکن تیم ملی فوتسال ادامه داد: کادر فنی تیم ملی فوتبال بانوان به من تلفن زدند و گفتند من را برای بازی در تیم ملی فوتبال می خواهند و در حال حاضر نیاز تیم ملی فوتبال بانوان باعث شده است که من به آخرین اردو تیم ملی قبل از اعزام به مسابقات دور دوم مقدماتی انتخابی المپیک ۲۰۲۰ دعوت شوم.

اولویت من فوتسال است
ارژنگی ادامه داد: اولویت من فوتسال است و اگر کادر فنی تیم ملی فوتسال بانوان اجازه بدهند من به اردو تیم ملی فوتبال می روم، خواسته قلبی من موفقیت ایران است، اگر مشکلی پیش نیاید و فوتبال بانوان هم به من نیاز داشته باشد با تمام توانم تلاشم را در ۲ حوزه فوتبال و فوتسال بانوان به کار می گیرم.

فوتبال بانوان ما چیزی کم تر از سایر کشور ها ندارد
او افزود: راه سختی پیش روی فوتبالیست های خانم ما قرار دارد اما موضوع مسلم این است که بازیکنان ما چیزی از بقیه تیم های آسیایی کم ندارند و آن ها در برابر تمام سختی ها بسیار بااراده و محکم می ایستند.

تیم ملی بازیکنان جوان و خوبی دارد
ارژنگی در پایان خاطر نشان کرد: تیم ملی فوتبال بانوان ایران بازیکنان جوان و باانگیزه ای دارد، برای پیشرفت فوتبال بانوان وقت باید گذاشته شود چون سابقه کمتری نسبت به فوتسال بانوان دارد و اگر مسیرش را به درستی ادامه دهد می تواند در آینده مثل فوتسال بانوان در قاره آسیا بدرخشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.