کد خبر : 133151
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 اسفند 1397 - 11:55
-

پرداخت ۱۰ درصد قرارداد بازیکنان تیم «محمد سیما» تا پایان سال

پرداخت ۱۰ درصد قرارداد بازیکنان تیم «محمد سیما» تا پایان سال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رسول قلی زاده اظهار داشت: تیم فوتسال سوهان محمد سیما که با توقف در نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال به سال درخشان خود در لیگ برتر فوتسال ایران پایان داد در تدارک پرداخت مبالغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی خود است. وی افزود: ۵۰ درصد مبالغ قرارداد بازیکنان تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رسول قلی زاده اظهار داشت: تیم فوتسال سوهان محمد سیما که با توقف در نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال به سال درخشان خود در لیگ برتر فوتسال ایران پایان داد در تدارک پرداخت مبالغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی خود است.

وی افزود: ۵۰ درصد مبالغ قرارداد بازیکنان تیم سوهان محمد سیما پیش از این پرداخت شده بود و ۱۰ درصد دیگر تا شب عید پرداخت می‌شود. بر اساس قولی که مسئولان استانی در جریان بازی با فرش آرا در مرحله پلی آف دادند قرار است ۲۰ درصد دیگر از مبالغ قرارداد بازیکنان پرداخت شود.

رئیس هیئت مدیره باشگاه سوهان محمد سیما گفت: بابت قولی که مسئولان در آن مسابقه به بازیکنان دادند من چک شخصی به بازیکنان دادم و امیدوارم این تعهد در زمان مقرر انجام شود و با عمل به این تعهد، میزان دریافتی بازیکنان ما به ۸۰ درصد خواهد رسید.

قلی زاده بیان داشت: احمد امیر آبادی نماینده مردم قم در مجلس نیز قولی بابت پرداخت مبلغی به تیم سوهان محمد سیما داده‌اند و اگر ایشان به قول خود عمل کنند ۲۰ درصد باقی مانده هم پرداخت می‌شود و تیم سوهان محمد سیما با بازیکنانش تسویه حساب می‌کند.

وی عنوان کرد: امسال، شرایط سختی برای تیمداری در لیگ برتر داشتیم اما اگر کمک مسئولان به این تیم نبود مشکلات زیادی بر سر راه این تیم پدیدار می‌شد و باید از همه کسانی که باری از روی دوش تیم سوهان محمد سیما برداشتند و تک تک بازیکنان و کادر فنی که با شرایط تیم کنار آمدند تشکر و قدردانی کنم.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فوتسال جمعه , ۲ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵

مثل همیشه وعده دادند و به هیچ بازیکنی پول ندادند.