کد خبر : 133194
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 اسفند 1397 - 8:17
-

عباسی: وقتی تصمیمات را سرمربی نمی‌گیرد این‌گونه می‌شود/ به‌زودی از رختکن و نیمکت تیم و کاپیتانی دو بازی آخر صحبت خواهم کرد/ با بازیکن‌سالاری بار این تیم کج شد و به منزل نرسید

عباسی: وقتی تصمیمات را سرمربی نمی‌گیرد این‌گونه می‌شود/ به‌زودی از رختکن و نیمکت تیم و کاپیتانی دو بازی آخر صحبت خواهم کرد/ با بازیکن‌سالاری بار این تیم کج شد و به منزل نرسید
ملی‌پوش تیم فوتسال گیتی پسند گفت: زمانی که حرف اول را سرمربی نمی‌زند و خیلی‌ها در تصمیمات دخیل می‌شوند، تیم از حالت یکدلی و رفاقت خارج می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ملی‌پوش تیم فوتسال گیتی پسند گفت: زمانی که حرف اول را سرمربی نمی‌زند و خیلی‌ها در تصمیمات دخیل می‌شوند، تیم از حالت یکدلی و رفاقت خارج می‌شود.

سعید احمد عباسی در خصوص مطلبش در فضای مجازی که حاشیه‌هایی به دنبال داشت، اظهار کرد: اول اینکه صفحه شخصی همان‌طور که از اسم آن مشخص است، شخصی است و هر کسی می‌تواند هر چیزی در آن منتشر کند. چیزی هم که من گذاشتم برای این بود که بعضی از بازیکنان تیم منتظر استراحت بعد فصل بودند، حرف‌هایی پشت سر من و محمد کشاورز زده بودند.

وی افزود: می‌خواستم این‌گونه پاسخ بدهم که فقط آن‌ها نبودند که زحمت‌کشیده‌اند و زحمتی که من و محمد کشاورز برای این تیم کشیدیم خیلی بیشتر بود. آن‌ها قصد داشتند این زحمت‌ها را بیهوده جلوه دهند. محمد کشاورز با این کارها خراب‌شدنی نیست.

احمد عباسی ادامه داد: نمی‌توانیم نتیجه نگرفتن تیم را گردن شخص خاصی بیندازیم اما می‌توانیم بگوییم تیمی که همدل نباشد، هیچ‌وقت نتیجه نخواهد گرفت. وقتی سرمربی تیم حرف اول را نمی‌زند و خیلی‌ها در تصمیمات دخیل می‌شوند، تیم از حالت رفاقت و یکدلی خارج می‌شود.

وی در رابطه با بازیکن‌سالاری در تیم خاطرنشان کرد: از شروع فصل بازیکن‌سالاری نبود اما از یک جایی به بعد هر چه بازی‌ها حساس‌تر می‌شد این اتفاق رخ داد و بعضی بازیکنان به مربی فشار آوردند که حق خیلی از بازیکنان در این تیم خورده شد. هرچه به آخر فصل نزدیک شدیم بار این تیم کج شد و به منزل نرسید.

ملی‌پوش تیم گیتی پسند افزود: امسال یکی از بهترین سال‌هایی بود که تجربه می‌کردم و بسیار سر حال بودم. در هر بازی می‌توانستم خیلی بیشتر از چیزی که کمک کردم، کمک کنم اما وقتی تصمیمات را سرمربی نمی‌گیرد این‌گونه می‌شود که یک بازیکن کمتر بازی می‌کند و حقش خورده می‌شود.

وی ادامه داد: سال ۹۷ چون از نظر فکری آرامش نداشتم، نتوانستم به تیمم به‌طور صد درصدی کمک کنم. علت نداشتن آرامش از داخل تیم بود چون نمی‌گذاشتیم کسی خارج از تیم خبردار شود که چه اتفاقی داخل تیم رخ می‌داد. خود ما به خودمان ضربه زدیم و جلوی قهرمانی خودمان را در این فصل گرفتیم.

سعید احمد عباسی گیتی پسنداحمد عباسی در ارتباط با ماندن در گیتی پسند برای فصل بعد گفت: قراردادم با گیتی پسند تمام شده است و فعلاً نمی‌خواهم به این موضوع فکر کنم. تا فصل آینده فرصت داریم.

وی در خصوص مهمانی جنجالی خاطرنشان کرد: رضا لک راجع به مهمانی گفته بود و آن را بزرگ کرده بود که محمد کشاورز به خاطر این‌که تیم را به هم بریزد مهمانی گرفته است و اسم آورده است که چند بازیکن را دعوت نکرده است. باید بگویم این مهمانی به شخص محمد کشاورز ارتباط نداشت و چند تا از بازیکنان تیم قبل از بازی برگشت با ملی حفاری به او گفتیم می‌خواهیم بیاییم و چندساعتی خوش بگذرانیم.

احمد عباسی ادامه داد: این کاری بود که خود باشگاه برای همدلی و رفاقت بیشتر باید انجام می‌داد که از سوی بازیکنان صورت گرفت. متوجه نمی‌شوم که چرا اتفاقاتی را که بیرون زمین و سالن برای ما رخ می‌دهد باید برای کادر فنی و بقیه توضیح دهیم. اگر آقای لک ناراحت نمی‌شود با مهران عالیقدر نیز آب میوه‌ای خوردیم.

وی در خصوص محمد کشاورز اظهار کرد: همین‌که رضا لک، محمد کشاورز را شش ماه بازی نداد و وی صحبتی نکرد از بزرگی کشاورز است و یعنی محمد کشاورز کاپیتان بزرگی است.

احمد عباسی افزود: برای تلاش‌هایی که امسال کردم، منت نمی‌گذارم، قرارداد داشتم و وظیفه‌ام بود که به تیم کمک کنم. بازی آخر نیز با مصدومیت روبه‌رو شدم و دکترهای تیم مجوز بازی برای نیمه دوم به من ندادند اما به خاطر فشاری که روی تیم بود و خستگی بچه‌ها، مجبور به بازی شدم. بعد بازی و قهرمان نشدن حرف‌هایی زده شد مبنی بر اینکه محمد کشاورز بین دو نیمه به احمد عباسی گفته “بازی نکن که تیم نتیجه نگیرد. ”

سعید احمد عباسی گیتی پسند حفاریوی ادامه داد: اصلاً این‌گونه نبود و کشاورز شخصیت ثابت‌شده‌ای است و نیازی به این کار ندارد که به من که چند سال است در فوتسال هستم، بگوید بازی نکن که تیم نتیجه نگیرد. واقعاً گفتن این حرف‌ها خنده‌دار است. وقتی تیمی نتیجه نگیرد کل تیم ضرر می‌کند و این‌گونه نیست که یک یا دو نفر متضرر شوند.

احمد عباسی در پایان گفت: زیاد اهل مصاحبه نیستم اما اخباری انتشار دادند که احساس کردم حقم دارد پایمال می‌شود. اگر لازم باشد به‌زودی حرف‌هایی از رختکن و نیمکت تیم و کاپیتانی دو بازی آخر را صحبت خواهم کرد که اکنون وقت گفتن آن نیست.

گفتگو:سید محمد دهقان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

رسول سه شنبه , ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۹:۵۷

اره اقای عباسی همین که کشاورز تاثیرشو روت گذاشته که این حرفارو بزنی کاره خودشو کرده.اون عادت داره که تو حاشیه کارهاشو انجام بده
پارسال که اون همه ستاره کنارت بود چند تا گل زدی؟ امسال چند تا؟
اره تقصیر رضا لکه که یه ادم شهرستانی رو بزرگ میکنه!
راستی امسال یه تیم شهرستانی انتخاب کن که کشاورزم توش باشه, که بتونی یه هفته قبل از فینال خونش بخوابی!!!
در ضمن تعداد گل هایی که امسال زدی رو تو دفتر خاطراتت بنویس, چون دیگه تا اخر عمرت زیر نظر هیچ مربی ای اگه چهل دقیقه هم بازی کنی نمیتونی انقد گل بزنی.
حالا که ادم کشاورز شدی از شیطنتاش هم بگو
خدارو شکر رضا لک باعث شد بعد از چندین سال افشین کاظمی و کشاورزم رابطشون خوب شه!!!!!!
هههههههههه

نام ... چهارشنبه , ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴

اخه تو تیم ملی هم لک سرمربی که اینجوری گل میزد امسال

نام ... چهارشنبه , ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹

وقتی هدف بعضی بازیکنا فقط منافع خودشون، کاپیتان شدن و جام بالا سر بردن باشه همین میشه… مهدی جاوید کل تیمو به فنا داد و واقعا متاسفم واسه مربیایی که انقد ضعیفن که ی بازیکن اینجوری واسشون تصمیم بگیره و کل زحمتای همه رو به خاطر خودخواهی و غرورش به باد بده. جاوید بخاطر کاپیتان شدن همه کار کرد…
زیرآب محمد کشاورزو افشین کاظمی رو زد… سپهر محمدیم شانس آورد که بازوبندو دودستی داد به جاوید، وگرنه سپهرم کله پا میکرد…
من بحثی تو عالی بودن مهدی جاوید از نظر فنی ندارم… اما همینکه مهدی جاوید حتی ی قهرمانیم تو لیگ نداره نشون میده که این بازیکن مغرور و خودخواه، هرجا که رفته بجز حاشیه و عدم موفقیت چیزی واسه تیمش نداشته… من اگر مربی بودم، حتی اگه تیمم میرفت دسته ۳،حاضر نبودم همچین بازیکن بی اخلاق و خودخواهی تو تیمم بازی کنه… مربیای دیگه باید از اتفاقی که واسه رضا لک افتاد درس بگیرن و خودشونو دست همچین بازیکنایی ندن…