کد خبر : 133248
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 فروردین 1398 - 13:48
-

سارا شیربیگی: به شدت پرسپولیسی هستم

سارا شیربیگی: به شدت پرسپولیسی هستم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سارا شیربیگی در سال گذشته ضمن تجربه قهرمانی آسیا به همراه تیم نامی نو به عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال بانوان ایران هم دست پیدا کرد. خانم گل فوتسال آسیا در گفتگویی به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز داشت ابتدا به این سنت باستانی ایرانیان اشاره کرده و گفت:

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سارا شیربیگی در سال گذشته ضمن تجربه قهرمانی آسیا به همراه تیم نامی نو به عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال بانوان ایران هم دست پیدا کرد. خانم گل فوتسال آسیا در گفتگویی به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز داشت ابتدا به این سنت باستانی ایرانیان اشاره کرده و گفت: عید نوروز از زیباترین اعیاد است، زیرا حال و هوای نو شدن دارد و کینه‌ها و قهر‌ها کنار گذاشته شده و دیدار‌ها تازه می‌شود.
شیربیگی سال ۹۷ را سال خوبی برای ورزش بانوان دانست و گفت: فوتسال و کبدی بانوان ما در این سال قهرمان آسیا شدند و در رشته‌های انفرادی هم دختران ما در جاکارتا عملکرد موفقی داشتند، در فوتسال هم که در سال ۹۷ به آنچه می‌خواستیم رسیدیم، برای خود من هم سال خوبی بود و به آن اهدافی که پیش‌بینی کرده بودم رسیدم. آرزوی ورزشی‌ام برای سال ۹۸ این است که بعد از دو بار قهرمانی در آسیا به سکو‌های جهانی برسیم و بتوانیم با مسابقه با تیم‌های اروپایی سطح ورزش‌مان را در جهان محک بزنیم.

وی با بیان اینکه خصوصیت و سبک بازی کریس رونالدو را بسیار می‌پسندم به برگزاری دربی پایتخت در فروردین ماه هم اشاره کرد و گفت: به شدت پرسپولیسی هستم و امیدوارم پرسپولیس برنده دربی باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.