کد خبر : 133262
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 فروردین 1398 - 13:37
-

برنامه پربار رقیبان در فیفادی و خواب زمستانی تیم ملی ایران!

برنامه پربار رقیبان در فیفادی و خواب زمستانی تیم ملی ایران!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی فوتسال ایران در سال های گذشته در نوروز اردو برپا می کرد و با تیم های خارجی بازی تدارکاتی انجام می داد اما تیم سوم جهان امسال همچنان در خواب زمستانی به سر می‌برد. روزهای پایانی فروردین از سوی فیفا برای انجام بازی های تدارکاتی در رده

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی فوتسال ایران در سال های گذشته در نوروز اردو برپا می کرد و با تیم های خارجی بازی تدارکاتی انجام می داد اما تیم سوم جهان امسال همچنان در خواب زمستانی به سر می‌برد. روزهای پایانی فروردین از سوی فیفا برای انجام بازی های تدارکاتی در رده ملی انتخاب شده و همانطور که در ادامه خواهید خواند، قدرت های برتر فوتسال جهان برای این روزها تدارک بازی های دوستانه را دیده اند.

این درحالی است که مربیان تیم ملی ایران در این ایام به دنبال درآمدزایی شخصی خود هستند. محمد ناظم‌الشریعه سرگرم «آکادمی ناظم» شده و محمد هاشم‌زاده نیز در تاجیکستان برای تیم سیپر پا به توپ می‌شود!

در ادامه نگاهی می‌اندازیم به تقویم پربار تیم‌های مطرح و رقیبان ایران در فوتسال جهان:
تیم ملی اسپانیا قرار است ۲۰ و ۲۱ فروردین دو بازی با گواتمالا انجام دهد و ۲۴ و ۲۵ همین ماه نیز به مصاف فنلاند برود.

تورننمت سه‌جانبه‌ای نیز با حضور تیم‌های ملی ایتالیا، آرژانتین و بوسنی و هرزگوین از ۲۵ تا ۲۷ فروردین به میزبانی سالن جیووانی پائولو دوم شهر پسکارا ایتالیا برگزار خواهد شد.

همچنین تیم ملی فوتسال برزیل در روزهای ۲۱ و ۲۳ فروردین در صربستان به مصاف تیم ملی این کشور می‌رود و در ۲۵ و ۲۷ فروردین نیز میزبان لهستان است.

تونرمنت ۵ جانبه‌ای نیز قرار است از ۲۴ تا ۲۸ فروردین برگزار شود و تیم‌های سائوتومه و پرنسیپ (کشوری در آفریقا)، مجارستان، مونته‌نگرو، سوئد و تاجیکستان در این تورنمنت به مصاف هم خواهند رفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام دوشنبه , ۵ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲

ناظم الشریعه و هاشم زاده دنبال آکادمى ( دلالى با کلاس ) هستند که خیلى زشت و زننده هست و عاقبت این کارها تیم ملى فوتسال را نابود خواهد کرد

ناشناس دوشنبه , ۵ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱

شما کاری نداشته باش اونکه تیم سوم دنیا کرده خودش بلده چیکار کن شما وقتی شدی سرمربی هر روز بازی بزار برا تیم ملی

نام دوشنبه , ۵ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۹

وقتى ناظم الشریعه این جام جهانى افتضاح ببار آورد متوجه میشى که چه بلایى سر فوتسال ایران میاد که تا ٢٠ سال دیگه کسى نمیتونه کارى براى فوتسال انجام بده دوره قیل هم ناظم الشریعه کاره اى نبود همه میدونند تیم چجورى سوم دنیا شد حالا این دوره رو تماشا کن ببین تیم ملى به چه روزى میافتد سالى که نکوست از بهارش پیداست عاقبت دلالى ….

ناشناس دوشنبه , ۵ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۵

همش دنبال زدن مربیان تیم ملی هستید در حالی که مشکل از فدراسیون فوتبال است فدراسیونی که تمام بازیهای تدارکاتی تیم فوتبال ساحلی را لغو کرد تا تیم دوم جهان در اسیا حذف شود!!!!