کد خبر : 133328
تاریخ انتشار : شنبه 10 فروردین 1398 - 12:58
-

کریمی:۹۷ سال خوبی برای فوتسال بانوان بود/هر چیزی که بوده در فوتسال ایران یاد گرفتم

کریمی:۹۷ سال خوبی برای فوتسال بانوان بود/هر چیزی که بوده در فوتسال ایران یاد گرفتم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سالی که گذشت برای فوتسال بانوان سال پر باری بود. تیم ملی فوتسال بانوان با قهرمانی در جام ملت‌های آسیا بار دیگر شایستگی‌اش در ایران و آسیا را به رخ همه کشید تا جایی که در حال حاضر فرشته کریمی یکی از ستاره‌های این تیم حضور در تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سالی که گذشت برای فوتسال بانوان سال پر باری بود. تیم ملی فوتسال بانوان با قهرمانی در جام ملت‌های آسیا بار دیگر شایستگی‌اش در ایران و آسیا را به رخ همه کشید تا جایی که در حال حاضر فرشته کریمی یکی از ستاره‌های این تیم حضور در تیم های ایتالیایی را هدف قرار دهد.با فرشته کریمی، یکی از بهترین بازیکن‌حال حاضر فوتسال بانوان، گفتگویی را انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید:

۹۷ سال خوبی برای فوتسال بانوان بود

سال نو را به همه مردم عزیز ایران تبریک می‌گویم، مخصوصا ورزشکاران و به‌ویژه بانوان ورزشکار، خوشبختانه در سال ۹۷ برای دومین بار قهرمان جام آسیا شدیم که به نظرم سال خیلی خوبی برای ما بود. ولی متأسفانه فقط یک مسابقه در طول یک سال داشتیم و همان جام ملت‌های آسیا بود. در حال حاضر هم دو بازی دوستانه را با روسیه انجام دادیم که به نظرم هر دو دیدار خوب بودند و نتایج خوبی را کسب کردیم.

در بازی‌های دوستانه دنبال نتیجه نباشیم

تیم روسیه امسال تیم سوم جام ملت‌های اروپا شده است. اروپا و روسیه خیلی با هم تفاوت دارند. معتقدم بازی با این تیم برای ما سخت بود. هرچند که نتیجه خوبی گرفتیم ولی ما ۱۰ماه با هیچ تیم‌قدرتمندی بازی نکرده بودیم. از زمان قهرمانی در جام ملت‌های آسیا تا بازی دوستانه با روسیه بچه‌ها فقط در لیگ بودند و من فکر می‌کنم همه بچه‌ها شاید یک یا دو روز تمرین تیمی انجام دادند ولی نتایج قابل قبولی به دست آمد. به نظرم در بازی‌های دوستانه نباید انتظار نتیجه داشته باشیم بلکه باید انتظار بازی خوب داشت. چون بازی‌های تدارکاتی فقط برای کسب نتیجه نیست و برای کسب تجربه و کارهایی است که مربیان از ما می‌خواهند و امیدوارم که بتوانیم خواسته‌های مربیان‌مان را انجام دهیم.

هدفم حضور در لیگ ایتالیاست

امسال در لیگ حضور نداشتم چون یک هدف بالاتر داشتم و دوست داشتم در لیگ ایتالیا بازی کنم. که سه ماهی هم در ایتالیا بودم و تمریناتم را انجام دادم با تیم‌های خوب بازی‌های دوستانه انجام دادم. ولی کافی نبود. باید تلاشم را بیشتر کنم و ان‌شاءالله سال بعد بتوانم به ایتالیا بروم. چون لیگ ایران بازی کردم و هر چیزی که بوده در ایران یاد گرفتم و دوست دارم بروم آنجا و این چند سال هم بازی کنم که ان‌شاءالله بعد از آن یواش یواش خداحافظی کنم تا جوانان راه ما را ادامه بدهند. بعد از خداحافظی دوست دارم مربیگری را ادامه دهم و چیزهایی که یاد گرفتم را به بچه‌ها آموزش دهم. در حال حاضر از دو تیم خارجی پیشنهاد دارم، یکی برای شهر رم و دیگری برای شهر پسکارا که باید ببینیم کدام محقق می‌شود.

قدمت فوتسال بانوان از فوتبال بیشتر است

فوتبال بانوان در ایران کمی قدمتش از فوتسال کمتر است. موضوعی که در همه جای دنیا برعکس است. به نظر من بازی تیم ملی با بلاروس بازی پایاپایی بود. برای ما نتیجه بازی‌های دوستانه مهم نیست و قطعا برای فوتبالی‌ها هم همین طور است. کسب تجربه و اینکه بدانند شرایط مسابقه چطور است، اهمیت دارد. باید دید چیزی که مربیان خواستند بچه‌ها انجام دادند یا نه و آن مهم است. البته این نظر شخصی من است. در برابر بلاروس تیم خوبی داشتیم و امیدوارم برای مسابقات آینده که مسابقات رسمی است حتما بهتر از این عمل کنند.

سال ۹۷ بدترین عیدم را تجربه کردم

سال ۹۷ بدترین عیدم را تجربه کردم. چون من ششم فروردین ۹۷ دایی‌ام را از دست دادم که جایش خیلی خالی است و من خیلی دوستش دارم و هرگز فراموشش نمی‌کنم. همه‌ عید‌ها برای من بهترین است مخصوصا موقعی که سال تحویل می‌شود و پدرم به ما تراول عیدی می‌دهد. در ایام عید سعی می‌کنیم در خانواده کنار هم باشیم و اگر کنار خانواده باشم برایم خیلی لذت بخش است و فکر می‌کنم امسال مسافرت هم داشته باشم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.