کد خبر : 133443
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 فروردین 1398 - 11:09
-

ماندن یا رفتن گیتی پسند در گرو تصمیم هیات مدیره

ماندن یا رفتن گیتی پسند در گرو تصمیم هیات مدیره

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال گیتی پسند در فصل گذشته لیگ برتر فوتسال قافیه را به تیم مس سونگون باخت و با قبول شکست در بازی برگشت، عنوان قهرمانی لیگ را از دست داد. بعد از این باخت و پایان سال، خبرهای پراکنده ای از عدم تیمداری گیتی پسند برای فصل آینده

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال گیتی پسند در فصل گذشته لیگ برتر فوتسال قافیه را به تیم مس سونگون باخت و با قبول شکست در بازی برگشت، عنوان قهرمانی لیگ را از دست داد.

بعد از این باخت و پایان سال، خبرهای پراکنده ای از عدم تیمداری گیتی پسند برای فصل آینده مطرح شده است. هرچند این اخبار تقریباً در پایان هر فصل پیرامون گیتی پسند مطرح می‌شود اما به نظر می‌رسد باخت گیتی به مس و عدم رسیدن به عنوان قهرمانی برای دومین سال پیاپی، تصمیمات جدیدی در این باشگاه را موجب شود.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد گیتی پسند در حال حاضر تصمیم قطعی برای عدم تیمداری نگرفته است و همه چیز در گرو جلسه هیأت مدیره باشگاه است.

باتوجه به تعطیلات نوروز، هیأت مدیره گیتی پسند جلسه‌ای نداشته است و به احتمال زیاد طی هفته‌های آینده، درباره تیمداری یا کناره گیری از لیگ و واگذاری امتیاز به باشگاه‌های دیگر تصمیم گیری خواهد شد.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۲:۲۹

۳ ۴ میلیارد خرج کردن واسه دومی بی ارزش
بار کج تبانی هنوز قربانی میگیره