کد خبر : 133456
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 فروردین 1398 - 11:22
دسته‌بندی نشده
-

اختصاصي Fut5al؛

ستاره جدید پرسپولیس، بازیکن تیم‌ملی فوتسال دانش‌آموزی ایران در سال ۲۰۱۴ + تصاویر

ستاره جدید پرسپولیس، بازیکن تیم‌ملی فوتسال دانش‌آموزی ایران در سال ۲۰۱۴ + تصاویر
ستاره جوان اين روزهاي يكي از دو تيم پرطرفدار پايتخت محصول تيم‌ملي فوتسال دانش‌آموزي سال2014 است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ثمرات رخداد بزرگ پایه فوتسال ایران که در سال۱۳۹۲ با راه‌اندازی انجمن و لیگ فوتسال دانش‌آموزی در سه دسته برتر، دسته یک و دسته دو از سوی وزارت آموزش و پرورش در کشور به راه افتاد مدتهاست که به بار نشسته و تیم‌های ملی و باشگاهی کشور از نتیجه آن بهره می‌برند.

مسلم اولاد قباد، توحید لطفی، بهنام فعال مزرعه، سجاد بابایی و … و ده‌ها بازیکن مستعد دیگر نفراتی هستند که امروز عصای دست تیم‌های ملی و باشگاهی کشور شده‌اند اما کوچ بازیکنان از فوتسال به فوتبال هم کم نبوده که آخرین آن مربوط به بازیکنی است که این روزها ستاره یکی از دو تیم پرطرفدار پایتخت شده است.

محمد نادری، دانش‌آموز هنرستان تربیت‌بدنی شهرری که با قهرمانی با تیم فوتسال دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران در سال ۱۳۹۳ ، از سوی وزارت آموزش و پرورش به مسابقات دانش‌آموزان جهان سال ۲۰۱۴ در ایتالیا اعزام شده بود؛ این روزها در پرسپولیس تهران نام و نشانی برای خود به پا کرده و به نوعی نماینده صدها هزار فوتسالیستی است که در کف حیاط مدارس کشور مشغول به بازی هستند.

نادری خوش آتیه در مسابقات ایتالیا پیراهن شماره ۱۰ تیم دانش‌آموزی ایران را به تن داشت که پس از شکست ایتالیا میزبان در نیمه نهایی، بازی برابر برزیل در فینال را تجربه کرد که شکست ۸ بر۷ در دیدار نهایی باعث شد تا نایب قهرمانی ایران در این رقابت‌ها حاصل شود.

گزیده‌ای از تصاویر حضور نادری در تیم دانش‌آموزی شهرستان‌های تهران را در ادامه مشاهده می‌کنید:

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.