کد خبر : 133519
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 فروردین 1398 - 12:18
-

ناظم الشریعه: در کمیته فوتسال اسامی مهم نیستند/بازیکنان قدیمی و با تجربه ،جایگاه ویژه ای در تیم خواهند داشت / در سه سال گذشته همه خواسته های ما برآورده شد

ناظم الشریعه: در کمیته فوتسال اسامی مهم نیستند/بازیکنان قدیمی و با تجربه ،جایگاه ویژه ای در تیم خواهند داشت / در سه سال گذشته همه خواسته های ما برآورده شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: تیم ملی فوتبال ساحلی به خاطر برگزار نشدن مسابقات دوستانه با مشکلات زیادی روبه رو شد و امیدوارم این بلا به سر فوتسال نیاید. «محمد ناظم الشریعه» افزود: زمانی که تیم ملی جوان تر می شود بازی های دوستانه برای شناخت بازیکنان از یکدیگر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: تیم ملی فوتبال ساحلی به خاطر برگزار نشدن مسابقات دوستانه با مشکلات زیادی روبه رو شد و امیدوارم این بلا به سر فوتسال نیاید.
«محمد ناظم الشریعه» افزود: زمانی که تیم ملی جوان تر می شود بازی های دوستانه برای شناخت بازیکنان از یکدیگر و کادرفنی از آنها تاثیر به سزایی دارد و اگر این مهم برای تیم ملی فوتسال انجام نشود، قطعا فدراسیون ضرر می کند.
وی گفت: امیدوارم اتفاقی که برای تیم ملی فوتبال ساحلی رخ داد برای تیم ملی فوتسال تکرار نشود. البته پیش از این به دلیل کم شدن بازهای دوستانه تیم ملی فوتبال ساحلی، نگرانی هایی برای موفقیت های آنها مطرح شد و نباید اجازه دهیم فوتسال نیز دچار این چالش شود.
لازم به ذکر است تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که مقام سوم جهان و نخست بین قاره ای را در اختیار دارد، چندی پیش در رقابت های جام ملت های آسیا که سهیمه جام جهانی نیز در آن توزیع می شد در مرحله گروهی حذف شد.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران افزود: خوشبختانه در سه سال گذشته برنامه ریزی های فدراسیون فوتبال به گونه ای انجام شد که برای تیم ملی فوتسال رضایت بخش بود و تقریبا همه خواسته های ما اجرایی شد. البته باید در نظر داشته باشیم که فوتسال رشته ای است که برای همه جوان ها جذاب است و تاکنون توانسته به خوبی در آسیا و جهان آقایی کند. ولی برای تداوم آن باید وقت گذشت و امکانات لازم را برای فوتسال مهیا کرد.
ناظم الشریعه درباره اینکه باشگاه ها چقدر درموفقیت تیم ملی اثر گذاربودند؟ گفت: تیم ملی همیشه برای باشگاه ها بوده و هست و در زمان های مختلف باشگاه ها به موفقیت فوتسال کمک کردند و در حقیقت ما هستیم که باید برای باشگاه ها کار کنیم. البته به رغم تلاش مدیران، مربیان و مسولان باشگاه ها، لیگ ایران از کیفیت بالایی برخوردار نیست و در نهایت نتیجه خاصی برای باشگاه ها وجود ندارد.
وی ادامه داد: مهم است که با توجه به سرمایه گذاری که در این بخش انجام شده، باشگاه ها از نظر مادی و معنوی منتفع شوند و برای این مهم باید برای آنها ایجاد انگیزه کنیم.
سرمربی تیم ملی فوتسال در خصوص برنامه های این تیم در سال ۹۸ بیان کرد: قراراست نخستین اردوی تیم ملی فوتسال اواخر فروردین ماه برگزار شود و تا پیش از آغاز ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.
وی گفت: ادامه اردو از تیرماه و در روزهایی خارج از فیفا دی انجام خواهد شد و تلاش ما و فدراسیون نیز برگزاری یک دیدار تدارکاتی است که البته هنوز تیم مدنظر مشخص نشده است.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران افزود: به جز زمان فیفا دی که در فروردین ماه بود و فعلا برنامه ای برای آن وجود ندارد، تا شهریورماه فیفا دی نداریم ولی حضور در تورنمنت آستاراخان روسیه در شهریورماه را برای تیم ملی فوتسال برنامه ریزی کردیم و قرار است تیم های روسیه، آذربایجان، قزاقستان و ایران به مصاف هم بروند.
ناظم الشریعه با اشاره به رقابت های جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ افزود: در مهرماه مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا به میزبانی ایران آغاز می شود و اواخر بهمن ماه نیز مرحله نهایی مسابقات که انتخابی جام جهانی ۲۰۲۰ محسوب می شود نیز برگزار خواهد شد.
وی درباره اضافه شدن لژیونرها به تیم ملی فوتسال اظهار داشت: قطعا در زمان های فیفا دی بازیکنان لژیونربه جمع سایر بازیکنان خواهند پیوست. البته از سال گذشته بازیکنان جوان را به تیم ملی دعوت کردیم و واقعیت این است که در تیم ملی فوتسال هیچ بازیکنی حاشیه امنیت برای انتخاب قطعی خود ندارد.
سرمربی تیم ملی فوتسال ادامه داد: باید قبول کنیم که بازیکنان قدیمی و با تجربه که مقام سوم جهان را در کارنامه دارند جایگاه ویژه ای در تیم خواهند داشت ولی برای جوان ها نیز میدان باز است تا در صورت تایید عملکرد آنها به تیم ملی دعوت شوند.
ناظم الشریعه درباره تغییراتی که در کمیته فوتسال انجام شد، بیان کرد: اسامی زیاد مهم نیستند بلکه برای موفقیت فوتسال باید کار اجرایی انجام داد و برای آن وقت گذاشت و این مهم با انجام دیدارهای دوستانه بیشتر و انگیزه دادن به جوان ها برای حضور در فوتسال مهیا می شود تا بخش خصوصی نیز به سرمایه گذاری دراین رشته ترقیب شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام دوشنبه , ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱

براى تو فرقى نمیکنه تو دنبال آکادمى ( دلالى مدرن)هستى چه فرقى می کنه کى رئیس باشه؟!!!