کد خبر : 133548
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 فروردین 1398 - 14:44
-

تغییرات اساسی در انتظار فوتسال/ پرهیزکار رفتنی شد

تغییرات اساسی در انتظار فوتسال/ پرهیزکار رفتنی شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بعد از اجرای قانون بازنشستگی در فدراسیون فوتبال، علی کفاشیان از ریاست کمیته فوتسال و عباس ترابیان از ریاست کمیته فنی فوتسال کناره‌گیری کردند اما کفاشیان پست خود در سازمان لیگ فوتسال را حفظ کرده و گفته بود به دلیل خصوصی بودن این سازمان، قصد رفتن ندارد. ابراهیم شکوری،

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بعد از اجرای قانون بازنشستگی در فدراسیون فوتبال، علی کفاشیان از ریاست کمیته فوتسال و عباس ترابیان از ریاست کمیته فنی فوتسال کناره‌گیری کردند اما کفاشیان پست خود در سازمان لیگ فوتسال را حفظ کرده و گفته بود به دلیل خصوصی بودن این سازمان، قصد رفتن ندارد.

ابراهیم شکوری، دبیرکل فدراسیون فوتبال، اتمام همکاری فدراسیون در تمام زمینه‌ها با کفاشیان را به صورت مکتوب به او ابلاغ کرد. همچنین کاظم سلیمانی بعد از نامه شکوری، به دلیل بازنشسته بودن از دبیری سازمان لیگ فوتسال کنار گذاشته شد.

داود پرهیزگار نیز که به عنوان سرپرست موقت کمیته فوتسال انتخاب شده بود، روزهای آخر خود را در این کمیته سپری می‌کند. از محمدحسن انصاری‌فرد و صادق درودگر به عنوان گزینه‌های ریاست این کمیته نام برده می‌شود. انصاری‌فرد در حاضر ریاست کمیته فنی فوتسال را بر عهده دارد و در اندک زمان حضورش در این کمیته توانسته اهالی فوتسال و چهره‌های شناخته شده این رشته را در کمیته فنی گرد هم آورد.

با توجه به عدم تصویب اساسنامه جدید سازمان لیگ در هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال، رئیس کمیته فوتسال طبق روال سال‌های گذشته باید ریاست سازمان لیگ را هم به عهده داشته باشد. بنابراین می‌توان انصاری‌فرد و درودگر را گزینه‌های ریاست سازمان لیگ فوتسال هم دانست.

همچنین در حالی که این‌روزها اسامی زیادی به عنوان کاندیدای دبیری سازمان لیگ فوتسال مطرح می‌شود اما تا مشخص شدن رئیس سازمان لیگ، مطرح شدن هر نامی برای دبیرکلی این سازمان نمی‌تواند به واقعیت نزدیک باشد.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس چهارشنبه , ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹

سلام انصاریفر بدرد نمیخوره گندی که در پرسپولیس زد درخصوص حق انتقال مرحوم اولادی