کد خبر : 133573
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 فروردین 1398 - 13:07
-

خبیری : نوع برگزاری فینال پلی آف ضعف داشت/امیدوارم کسی در راس کار قرار بگیرد که بزرگتر از فوتسال ما باشد /کوچ اجباری بازیکنان ایرانی زنگ خطر برای تیم ملی فوتسال است

خبیری : نوع برگزاری فینال پلی آف ضعف داشت/امیدوارم کسی در راس کار قرار بگیرد که بزرگتر از فوتسال ما باشد /کوچ اجباری بازیکنان ایرانی زنگ خطر برای تیم ملی فوتسال است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محسن خبیری در مورد آخرین وضعیت این روزهای فوتسال گفت: ضمن تبریک سال نو خدمت همه‌ هموطنان عزیزم که هر جای این کره خاکی زندگی می‌کنند و با تبریک ویژه خدمت همه اهالی فوتسال، عرض تسلیت و تاسف به هموطنانم در شهرهای سیل زده دارم که واقعا شوک بدی برای

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محسن خبیری در مورد آخرین وضعیت این روزهای فوتسال گفت: ضمن تبریک سال نو خدمت همه‌ هموطنان عزیزم که هر جای این کره خاکی زندگی می‌کنند و با تبریک ویژه خدمت همه اهالی فوتسال، عرض تسلیت و تاسف به هموطنانم در شهرهای سیل زده دارم که واقعا شوک بدی برای همه ما ایرانی‌ها بود و کام عید را بر همگان تلخ کرد.
وی در ادامه گفت: در سال ۹۷ ما شاهد یک لیگ فوتسال منظم و پویا در کلیه رده ها و سطوح مختلف بودیم و دقیقا این مسابقات در تاریخ و تقویمی که از قبل طراحی شده بود به پایان رسید. این موضوع نکته روشن و مثبتی بود که نسبت به سالهای گذشته، شاهد آن نبودیم در همین جا دارد یه خسته نباشید جانانه به همه اعضای کمیته فوتسال، سازمان لیگ و هیات رئیسه محترم بگویم. البته لیگ امسال ضعف ها و نواقصی هم داشت که نمونه بارزش نوع برگزاری فینال پلی آف بود. امیدوارم که هرسال با کم کردن و از بین بردن ضعف ها و نواقص خودمان را به استانداردهای روز دنیا نزدیک کنیم.

سرمربی سابق کولخی گرجستان همچنین در رابطه لژیونر شدن بازیکنان فوتسال به تیمهای درجه ۲و۳ آسیایی گفت: با توجه به شرایط اقتصادی که وجود دارد ما شاهد کوچ اجباری بازیکنان به کشورهای آسیایی هستیم چراکه فوتسال ما ازلحاظ مالی و جذب اسپانسر و پخش تلویزیونی مشکلات فراوان دارد.

وی افزود :کوچ اجباری بازیکنان ایرانی در کشورهای دیگر آسیایی یک زنگ خطر برای تیم ملی فوتسال است چراکه هر کدام از این بازیکنان بعنوان سفیر تیم سوم دنیا هستند و باعث پیشرفت رقبای ایران از لحاظ فنی و تاکتیکی خواهند شد.
خبیری همچنین در مورد قانون بازنشستگی گفت: قانون بازنشستگی قانون خوبی است که قرار است تغییراتی در سطوح مدیریت فوتسال انجام شود و ما منتظریم این کار انجام شود. امیدوارم کسی در راس کار قرار بگیرد که بزرگتر از فوتسال ما باشد و انگیزه لازم برای کار و پیشرفت فوتسال داشته و دارای ایده‌ها و تفکرات خوبی باشد و جان تازه ای به بدنه ی فوتسال ایران تزریق کند.

وی در رابطه با شرایط این روزهای خودش گفت: در حال حاضر در خدمت هیئت فوتبال استان تهران بعنوان استعدادیاب هستم. هم اکنون پیشنهادهایی از لیگ داخل و هم از خارج دارم و در حال بررسی شرایط و امکانات سخت افزار و نرم افزاری موجود هستم. بعداز قطع همکاری با شهرداری ساوه در هفته یازدهم پیشنهاد خوبی از دو تیم لیگ برتری و یک تیم لیگ یکی داشتم اما ترجیح دادم که استراحت کنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.