کد خبر : 133571
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 فروردین 1398 - 13:05
-

پرهیزگار: محکم پای کار ایستاده ام و به کارم ادامه می‌دهم/ دیدار با پرتغال و ژاپن مشخص شده است

پرهیزگار: محکم پای کار ایستاده ام و به کارم ادامه می‌دهم/ دیدار با پرتغال و ژاپن مشخص شده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،داود پرهیزگار سرپرست موقت کمیته سازمان لیگ فوتسال در مورد این که آیا قرار است از این کمیته کنار برود گفت: بنده هنوز حکم سرپرستی دارم و برخی از دوستان ما که در خبرگزاری‌ها و یا کانال‌های مختلف حضور دارند این شیطنت را انجام دادند. وی افزود: هر وقت که

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،داود پرهیزگار سرپرست موقت کمیته سازمان لیگ فوتسال در مورد این که آیا قرار است از این کمیته کنار برود گفت: بنده هنوز حکم سرپرستی دارم و برخی از دوستان ما که در خبرگزاری‌ها و یا کانال‌های مختلف حضور دارند این شیطنت را انجام دادند.

وی افزود: هر وقت که شخص رئیس فدراسیون فوتبال حکم به رفتن اینجانب کند می‌پذیرم، ولی تا به امروز حکمی از سوی ایشان برای بنده صادر نشده است. من محکم پای کار ایستاده ام و به کارم ادامه می‌دهم.

پرهیزگار در ادامه درباره مسابقات زیر ۲۰ سال که قرار است در تبریز برگزار شود گفت: نمایندگان‌ای اف سی قرار است روز جمعه ۲۳ فروردین به تبریز بروند و شرایط را از نزدیک بررسی کنند.

سرپرست موقت سازمان لیگ فوتسال هم چنین درباره مسابقات تدارکاتی که قرار است با تیم‌های پرتغال و ژاپن برگزار شود بیان داشت: ما بازی‌های تدارکاتی خوبی برای تیم بزرگسالان در نظر گرفته ایم. مسابقات چهار جانبه آستارا خان قزاقستان را در پیش داریم که قرار است اوخر شهریور ماه بین تیم‌های ایران، آذربایجان، روسیه و قزاقستان برگزار شود.

وی افزود: قرار است با تیم‌های پرتغال و ژاپن هم بازی‌هایی را برگزار کنیم که تقریباً کلیات این بازی مشخص شده است و فقط یک سری مسائل جزئی باقی مانده است که بعد از مسابقات زیر ۲۰ سال تبریز مشخص می‌شود.

پرهیزگار ادامه داد: بعد از مسابقات زیر ۲۰ سال تبریز با نمایندگان پرتغال و ژاپن نشستی را برگزار می‌کنیم تا تاریخ دقیق این بازی‌ها مشخص شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.