کد خبر : 133629
تاریخ انتشار : جمعه 23 فروردین 1398 - 13:38
-

پیشنهادات اصغری‌مقدم برای شیوه جدید پلی‌آف لیگ

پیشنهادات اصغری‌مقدم برای شیوه جدید پلی‌آف لیگ

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، جواد اصغری مقدم  درباره برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتسال به صورت پلی آف برای اولین بار در فصل گذشته گفت: شخصاً موافق برگزاری پلی آف هستم ولی نه به این شکل. به خاطر مشکلات اقتصادی، تیم‌های فوتسالی هم چالش‌های خودشان را دارند. تیم‌های ضعیف‌تر از نظر مالی باید در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، جواد اصغری مقدم  درباره برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتسال به صورت پلی آف برای اولین بار در فصل گذشته گفت: شخصاً موافق برگزاری پلی آف هستم ولی نه به این شکل. به خاطر مشکلات اقتصادی، تیم‌های فوتسالی هم چالش‌های خودشان را دارند. تیم‌های ضعیف‌تر از نظر مالی باید در پلی آف دو بار به شهر دیگر سفر کنند. این مسئله کار را برای آنها سخت‌تر می‌کند.

وی افزود: پیشنهادم این است پلی آف به این صورت برگزار شود که تیم پایین‌تر در جدول بازی اول را در خانه خودش برگزار کند و سپس برای دو بازی متوالی به خانه حریف برود. در این صورت تکلیف تیم صعود کننده زودتر مشخص و فشار کمتری به باشگاه‌ها از نظر مالی وارد می‌شود.

سرمربی تیم فوتسال سن ایچ تاکید کرد: نحوه برگزاری پلی آف به شکل سال گذشته به درد لیگ‌هایی می‌خورد که پخش تلویزیونی، اسپانسر و پول زیادی دارند.

اصغری مقدم در خصوص وضعیتش برای فصل آینده و احتمال ادامه همکاری با تیم سن ایچ، خاطرنشان کرد: با آقای باقری تلفنی درباره کلیات صحبت کرده ایم. قرار است جلسه‌ای در هفته‌های آینده داشته باشیم و به جمع‌بندی برسیم. مشکلی نیست؛ هر دو طرف برای ادامه همکاری توافق داریم.

وی که سال گذشته با کاظم سلیمانی دبیر کمیته فوتسال به خاطر فعالیت همزمان به عنوان بازیکن و مربی چالش‌هایی داشت، در این خصوص هم گفت: واقعاً آن چالش بی جهت بود. کار من غیر قانونی نبود. هم در فوتبال و هم در فوتسال دنیا هستند نمونه‌هایی که همزمان بازیکن و مربی هستند. کارت من به عنوان بازیکن صادر شده بود و زمان مسابقات هم کنار خط نمی‌ایستادم.

سرمربی سن ایچ ادامه داد: مشکلات از جایی شروع شد که درباره کیفیت توپ‌ها اظهارنظر کردم. بنده فقط گفتم توپ‌های لیگ مناسب نیست ولی از فردای آن روز به تمام ناظران مسابقات اعلام کردند به من «گیر» بدهند. حتی گاهی اوقات که برای تعویض شدن کنار خط می‌رفتم، ناظران تذکر می‌دادند روی نیمکت بنشینم! خیلی‌های دیگر هم به جز من از کیفیت توپ‌ها انتقاد کردند ولی فقط مقابل من جبهه گرفتند. بدشانسی ام این بود که آن موقع فقط من بازیکن – مربی لیگ بودم.

اصغری مقدم در پایان در پاسخ به این سوال که آیا سال آینده هم به عنوان بازیکن – مربی فعالیت خواهد کرد؟ گفت: هنوز چیزی مشخص نیست و ابتدا باید با مسئولان باشگاه سن ایچ به توافق برسم.

منبع: مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام جمعه , ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۹

خخخخخ آخه اینم نظره ؟! اینجورى همه چیز به ضرر تیم صدر نشین هستى هیچ کجاى دنیا همچین کارى نمیکنند باید همه چیزبه نفع صدرنشین باشه که حقوق خورده نشه معلومه از فوتسال روز دنیا خیلى بى اطلاع هستى