کد خبر : 133644
تاریخ انتشار : شنبه 24 فروردین 1398 - 12:27
-

رعدی: عدم دعوت توسلی دلیل خاصی ندارد/نفراتی دعوت شدند که در اردوی قبل حضور داشتند

رعدی: عدم دعوت توسلی دلیل خاصی ندارد/نفراتی دعوت شدند که در اردوی قبل حضور داشتند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مدیر فنی تیم ملی فوتسال بانوان، پشتوانه سازی، استعداد یابی و جوان گرایی را در دستور کار قرار داده است. نخستین مرحله از اردوی تیم ملی فوتسال بانوان در سال جدید از ۲۶ فروردین ماه جاری استارت خواهد خورد و ملی پوشان خود را برای حضور در تورنمنت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مدیر فنی تیم ملی فوتسال بانوان، پشتوانه سازی، استعداد یابی و جوان گرایی را در دستور کار قرار داده است.

نخستین مرحله از اردوی تیم ملی فوتسال بانوان در سال جدید از ۲۶ فروردین ماه جاری استارت خواهد خورد و ملی پوشان خود را برای حضور در تورنمنت چهارجانبه روسیه مهیا می‌کنند. کادرفنی ملی پوشان را در حالی به اردوی ملی فراخوانده است که خبری از نام فرزانه توسلی نیست.

علی رعدی درباره دلیل دعوت نشدن توسلی به اردوی ملی گفت: دلیل خاصی نداشت، نفراتی به اردو دعوت شدند که در دو اردوی قبل حضور داشته‌اند و مجدداً به اردو فراخوانده شدند.

وی در پاسخ به این سوال که تصمیم بر این است توسلی دیگر به اردوهای ملی دعوت نشود؟ گفت: خیر، چنین چیزی ممکن نیست و بحث کلی مطرح نیست. فعلاً به اردو دعوت نشده است در ادامه، اردوهای ملی قرار است برگزار شود.

رعدی درباره برنامه‌های در نظر گرفته شده برای فوتسال بانوان گفت: مرحله نخست اردو از ۲۷ تا ۳۱ فروردین ماه جاری برگزار خواهد شد و مرحله دوم نیز از ۸ تا ۱۴ اردیبهشت ماه برپا می‌شود و سپس تیم ملی عازم تورنمنت چهارجانبه روسیه خواهد شد.

مدیر فنی تیم ملی فوتسال بانوان تاکید کرد: پس از بازگشت تیم ملی از تورنمنت چهارجانبه روسیه، تمرکز بر روی بخش استعدادیابی، جذب نیروهای جوان و پشتوانه سازی تیم ملی برای مسابقات آینده است.

او درباره دیدارهای تدارکاتی نیز گفت: کمیته فنی در حال بررسی است، در حال حاضر چیزی اعلام نکرده‌اند.

فرزانه توسلی درباره دعوت نشدنش به اردوی تیم ملی گفت: در جریان دلیل این کار نیستم، تصمیم کادر فنی است. در اردوی تیم ملی پیش از بازی با روسیه به فدراسیون نامه زدم و در جریان غیبتم از تیم ملی بودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.