کد خبر : 133693
تاریخ انتشار : شنبه 24 فروردین 1398 - 18:04
دسته‌بندی نشده
-

شاندیزی:از عملکرد بازیکنان رضایت دارم/روسیه چند بازیکن امید داشت/توپ هایمان گل نشد/ قول قهرمانی در آسیا را نمی دهم

شاندیزی:از عملکرد بازیکنان رضایت دارم/روسیه چند بازیکن امید داشت/توپ هایمان گل نشد/ قول قهرمانی در آسیا را نمی دهم
سرمربی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال ایران گفت: با وجود از دست دادن موقعیت هایمان در بازی روسیه از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید شاندیزی سرمربی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال ایران درباره ارزیابی اش از شکست ۲ بر صفر تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال ایران مقابل روسیه بیان کرد: بازی خوبی بود و از عملکرد بازیکنانم در این دیدار رضایت دارم. آن‌ها برای نتیجه گیری زحمت زیادی کشیدند، اما متاسفانه توپ هایمان به گل نرفت. تیم روسیه هم مانند تیم ما پنج تا ۶ بازیکن رده سنی امید را در اختیار داشت، اما سایر بازیکنانش زیر ۲۰ سال بودند.

او درباره موقعیت‌های از دست رفته تیمش در این بازی بیان کرد: به هر حال شرایط فوتسال همین است و یک روز توپ هایتان به گل تبدیل نمی‌شود. شک نکنید در آینده شرایطمان بهتر می‌شود و سعی می‌کنیم روان‌تر بازی کنیم. انشالله خدا هم در بازی‌های آتی بیشتر کمک می‌کند تا توپ هایمان وارد دروازه حریف شود.

سرمربی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال ایران درباره همگروهی با تیم‌های افغانستان و هنگ کنگ در رقابت‌های قهرمانی فوتسال آسیا اظهار داشت: از تیم هنگ کنگ هیچ شناختی نداریم، اما افغانستان تیم قدرتمندی است که فوتسال ایرانی را بلد است و حریف اصلی ما در گروه اول است. هیچ قولی نمی‌دهم، اما برای کسب عنوان قهرمانی به رقابت‌های آسیایی می‌رویم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.