کد خبر : 133656
تاریخ انتشار : شنبه 24 فروردین 1398 - 15:13
-

ناظم‌الشریعه: باید تیم‌های لیگ برتر را مجبور به استفاده از بازیکنان امید کنیم

ناظم‌الشریعه: باید تیم‌های لیگ برتر را مجبور به استفاده از بازیکنان امید کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم‌الشریعه در حاشیه دیدار دوستانه ایران و روسیه گفت: برای امیدها باید بازی‌های بیشتری برگزار شود نباید این تیم را رها کنیم، باید از آنها حمایت کنیم و تیم‌های لیگ برتر را مجبور کنیم از این بازیکنان استفاده کنند. سرمربی تیم ملی بزرگسالان فوتسال ایران درخصوص وضعیت این تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم‌الشریعه در حاشیه دیدار دوستانه ایران و روسیه گفت: برای امیدها باید بازی‌های بیشتری برگزار شود نباید این تیم را رها کنیم، باید از آنها حمایت کنیم و تیم‌های لیگ برتر را مجبور کنیم از این بازیکنان استفاده کنند.

سرمربی تیم ملی بزرگسالان فوتسال ایران درخصوص وضعیت این تیم گفت: امروز جلسه خوبی با آقایان تاج، پرهیزگار و شکوری داشتم، اولین اردوی ما قبل از ماه رمضان و در اردیبهشت‌ماه خواهد بود. سعی داریم بازی‌های خوبی را برای این تیم برگزار کنیم. در تلاشیم تا پیش از تورنمنت آستاراکان دو بازی دوستانه با پرتغال و اوکراین برگزار کنیم. در فروردین ماه سال آینده نیز یک بازی با تیم ‌آرژانتین خواهیم داشت. ان‌شاءالله سال ۹۸ سال خوبی برای فوتسال ما باشد. باید از این تیم حمایت کنند تا در جام ملت‌ها قهرمان شود و به جام جهانی راه پیدا کند.

وی درخصوص استقبال بانوان از فوتسال زیر ۲۰ سال ایران و روسیه گفت: این مساله نشان می‌دهد که فوتسال ما در حال رشد و توسعه است قبلا هم در شیراز این اتفاق افتاده بود که بانوان برای تماشای فوتسال آقایان در سالن حاضر شده بودند.  حضور بانوان باعث می‌شود احترام‌ها بیشتر شود می‌بینیم که تشویق‌ها در شأن ورزش و فوتبال ما است و این مساله بسیار مهمی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.