کد خبر : 133696
تاریخ انتشار : شنبه 24 فروردین 1398 - 18:09
-

پرهیزکار:تا اوایل هفته آینده جایگزینی در پست‌های فوتسال انجام خواهد شد/فارغ از نتیجه،نمایش خوبی مقابل روسیه داشتیم

پرهیزکار:تا اوایل هفته آینده جایگزینی در پست‌های فوتسال انجام خواهد شد/فارغ از نتیجه،نمایش خوبی مقابل روسیه داشتیم
سرپرست کمیته فوتسال گفت: درباره پست‌هایی که به علت قانون منع به کارگیری بازنشستگان تکلیف قطعی ندارند، هفته آینده تصمیم گیری می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،داود پرهیزکار سرپرست کمیته فوتسال کشورمان پس از بازی تیم‌های ملی زیر ۲۰ سال ایران و روسیه اظهار کرد: هدف ما این بود که برای تیم ملی زیر ۲۰ سال، بازی‌های تدارکاتی خوبی را برگزار کنیم که در نهایت با روسیه که یکی از قدرت‌های فوتسال دنیا است برای برگزاری دو دیدار دوستانه به توافق رسیدیم که بازی اول فارغ از نتیجه، بازی خوبی بود و بازی دوم هم فردا برگزار خواهد شد، بعد از این ۲ دیدار تیم ملی زیر ۲۰ سال کشورمان به چین تایپه اعزام خواهد شد تا در سه دیدار تدارکاتی به مصاف تیم‌های زیر ۲۰ سال چین تایپه، ژاپن واندونزی برود.

پرهیزکار در ادامه گفت: این تیم برای مسابقات زیر ۲۰ سال فوتسال آسیا که به میزبانی تبریز برگزار می‌شود آماده خواهد شد، با توجه به میزبانی کشورمان به دنبال این هستیم که بهترین بازی‌های دوستانه را انجام دهیم تا با قدرت وارد این بازی‌ها شویم.

وی بیان کرد: نمایندگان‌ کنفدراسیون فوتبال آسیا سال گذشته به ایران آمدند و کلیه بررسی‌های لازم را انجام دادند، از سالن‌هایی که قرار است بازی‌ها در آن برگزار شود بازدید کردند و هتل‌های محل اقامت تیم‌ها را هم انتخاب کردند همچنین جلسات و کارگروه‌هایی در این مدت در تهران و تبریز برگزار کردیم و میزبانی کشورمان از این رقابت‌ها تایید شده است.

سرپرست کمیته فوتسال درباره پست‌هایی که به علت قانون منع به کارگیری بازنشستگان تکلیف روشنی ندارند یا با سرپرست اداره می‌شوند گفت: متاسفانه به خاطر قانون منع به کارگیری بازنشستگان، دیگر نمی‌توانیم از تجربیات کفاشیان و سلیمانی در فوتسال استفاده کنیم. این هفته، هفته شلوغی برای فوتسال است و برنامه‌های زیادی داریم، اما انشالله تا اوایل هفته آینده، جایگزینی در پست‌های فوتسال انجام خواهد شد تا فدراسیون فوتسال به مسیرش ادامه دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.