کد خبر : 133755
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 فروردین 1398 - 13:01
-

کادر فنی جدید تیم ملی فوتسال بانوان به دنبال تغییر یا تنبیه؟

کادر فنی جدید تیم ملی فوتسال بانوان به دنبال تغییر یا تنبیه؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کادر فنی تیم ملی فوتسال بانوان اسامی بازیکنان دعوتی به اردوی آماده سازی این تیم را قبل از اعزام به تورنمنت چهارجانبه روسیه اعلام کرد اما در این لیست خبری از نام فرزانه توسلی، یکی از بهترین دروازه‌بانان ایران نبود؛ موضوعی که ابهامات زیادی را مطرح کرده که آیا کادر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کادر فنی تیم ملی فوتسال بانوان اسامی بازیکنان دعوتی به اردوی آماده سازی این تیم را قبل از اعزام به تورنمنت چهارجانبه روسیه اعلام کرد اما در این لیست خبری از نام فرزانه توسلی، یکی از بهترین دروازه‌بانان ایران نبود؛ موضوعی که ابهامات زیادی را مطرح کرده که آیا کادر فنی به دنبال جوان‌گرایی تیم است یا برخورد با بازیکنانی که نسبت به پرداخت نشدن پاداش قهرمانی‌شان اعتراض کردند.

موضوع از این قرار است که فرزانه توسلی در اولین اردوی آماده‌سازی تیم که با مربیگری زیور بابایی و مدیریت فنی علی رعدی برگزار شد، شرکت نکرد چرا که نسبت به پرداخت نشدن پاداش قهرمانی‌شان در جام ملت‌های فوتسال بانوان آسیا که در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۷ به دست آمد اعتراض داشت. این بازیکن در اردوی دوم تیم ملی و پیش از دیدار با روسیه هم در لیست دعوتی‌ها بود اما به گفته خود به دلیل مشکلات شخصی نتوانست در اردو شرکت کند.

به تازگی و در جدیدترین لیست دعوتی اما نامی از فرزانه توسلی به چشم نمی‌خورد. علی رعدی در این مورد به سایت فدراسیون فوتبال گفت: “وقتی بازیکنی به اردو دعوت می‌شود مگر قرار است تا آخر عمر به اردوی تدارکاتی دعوت شود؟ اینکه بازیکنان مختلفی سال‌های زیادی برای این تیم ملی زحمت کشیده و افتخار آفرین بودند جای تقدیر دارد اما معتقدم باید میدان را برای جوان‌ترها آماده کرد و به آنها فرصت داد. ”

سوال اینجاست اگر رعدی به دنبال جوان گرایی بود چرا در دو اردوی قبلی توسلی را به اردوی تیم ملی دعوت کرد؟ به نظر می‌رسد بیشتر از جوان‌گرایی کادر فنی جدید تیم ملی توسلی را به دلیل تحریم اردوی تیم ملی و اعتراض به پرداخت نشدن پاداش قهرمانی دعوت نکرده است.

چنین حاشیه‌هایی برای اولین بار است که در تیم ملی فوتسال بانوان به وجود آمده است. به نظر می‌رسد یکی از مشکلات اصلی در این زمینه عدم ارتباط نزدیک و تعامل مثبت بین بازیکنان و کادر فنی است. در حالی که این نزدیکی و صمیمیت همیشه و به ویژه در زمان سرمربیگری شهرزاد مظفر وجود داشت اما گویا کادر فنی جدید فاصله زیادی بین خود و بازیکنان ایجاد کرده است.

پرداخت نشدن پاداش قهرمانی تیم ملی که اکنون به یک سال نزدیک شده امتیاز منفی برای فدراسیون فوتبال محسوب می‌شود چرا که پاداش ۲۲ میلیونی بانوان فوتسالیست هنگامی که پاداش‌های نجومی به سمت تیم ملی مردان سرازیر شد جایی در اولویت فدراسیون نداشت. با این حال تیم ملی برای ادامه مسیر قهرمانی خود نیازمند توجه و آرامش است. موضوعی که علاوه بر ضرورت پرداخت سریع‌تر پاداش‌ها به مدیریت بازیکنان و ایجاد تعامل مثبت با آنها از سوی کادر فنی مربوط می‌شود.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.