کد خبر : 133794
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 فروردین 1398 - 15:58
-

صانعی:به قهرمانی تیم ملی در جام جهانی امیدواریم

صانعی:به قهرمانی تیم ملی در جام جهانی امیدواریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی صانعی درباره شرایط تیم ملی فوتسال بزرگسالان اظهار کرد: تیم ملی بزرگسالان ۲ مقطع اردو تا شروع لیگ برتر دارد و انشاالله باید منتظر بمانیم تا اردو‌ها آغاز شود. او درباره بازی تدارکاتی با تیم‌های برزیل و صربستان تصریح کرد: بازی تدارکاتی با برزیل را بعید می‌دانم چرا که

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی صانعی درباره شرایط تیم ملی فوتسال بزرگسالان اظهار کرد: تیم ملی بزرگسالان ۲ مقطع اردو تا شروع لیگ برتر دارد و انشاالله باید منتظر بمانیم تا اردو‌ها آغاز شود.

او درباره بازی تدارکاتی با تیم‌های برزیل و صربستان تصریح کرد: بازی تدارکاتی با برزیل را بعید می‌دانم چرا که اگر قرار بود این تیم با برزیل بازی کند به ایران می‌آمد، اما رایزنی‌ها صورت می‌گیرد. فکر می‌کنم بازی تدارکاتی با آرژانتین جایگزین دیدار با برزیل در سال ۹۹ می‌شود. مسئولان برای دیدار دوستانه با آرژانتین هم در حال انجام کارهایشان هستند و اگر نهایی شود اعلام می‌کنند.

او درباره بازی‌های تدارکاتی تیم ملی فوتسال بیان کرد: تا جایی که اطلاع دارم بازی تدارکاتی تیم ملی فوتسال در فیفا دی برنامه ریزی شده است و تیم ملی فوتسال به دنبال حریفان تدارکاتی می‌گردد که بتواند به آن‌ها کمک کند و به گزینه‌های خوبی هم رسیدند و اگر نهایی شود حریفان تدارکاتی خود را اعلام می‌کنند.

صانعی درباره اینکه گفته می‌شود بازی تدارکاتی تیم ملی فوتسال برابر پرتغال است، بیان کرد: بله رایزنی کردند و به جا‌های خوبی هم پیش رفتند و بحث‌هایی درباره محل بازی‌ها در ایران یا خارج از کشور مطرح است که زمانی که این مسائل نهایی شود اعلام می‌کنند.

صانعی در پایان خاطر نشان کرد: همه ما امیدوار هستیم که تیم ملی فوتسال در جام جهانی قهرمان شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.