کد خبر : 133856
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 فروردین 1398 - 11:43
-

پایان تیمداری ۱۰ میلیاردی/ امتیاز شهرداری ساوه واگذار می‌شود

پایان تیمداری ۱۰ میلیاردی/ امتیاز شهرداری ساوه واگذار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جعفر حسینی در کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر ساوه بیان کرذ: از ابتدای راه اندازی تیم فوتسال شهرداری ساوه، این تیم تاکنون حدود ۱۰ میلیارد تومان هزینه در برداشته است و این در حالیست که نتوانسته به اهداف مورد نظر دست یابد. وی تصریح کرد: با توجه به تورم و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جعفر حسینی در کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر ساوه بیان کرذ: از ابتدای راه اندازی تیم فوتسال شهرداری ساوه، این تیم تاکنون حدود ۱۰ میلیارد تومان هزینه در برداشته است و این در حالیست که نتوانسته به اهداف مورد نظر دست یابد.

وی تصریح کرد: با توجه به تورم و افزایش هزینه های مختلف در حال حاضر اداره این تیم نیازمند سالانه یک و نیم میلیارد تومان اعتبار است که با توجه به مشکلات مالی شهرداری، انجام این مهم در شرایط فعلی از توان شهرداری خارج است.

حسینی ادامه داد: پیشنهاد سازمان این است که تیم فوتسال ساوه که اکنون به لیگ دسته یک سقوط کرده به بخش خصوصی واگذار و از سوی شهرداری مورد حمایت قرار گیرد تا شهرداری ساوه در بخش ورزشی بتواند در سایر رشته های مختلف بانوان و آقایان را مورد حمایت قرار دهد.

وی اظهار کرد: حدود ۹۰ درصد از هزینه های تیم فوتسال شهرداری ساوه تاکنون صرف دستمزد سرمربی و بازیکنان این تیم شده است که این میزان پول به دلیل بومی نبودن سرمربی و بازیکنان به نوعی از شهر خارج شده است لذا پیشنهاد واگذاری این تیم به بخش خصوصی بهترین گزینه در شرایط فعلی است.

حسینی یادآور گفت: از سویی دیگر نهادهای نظارتی نیز شهرداری ها را از تیم داری حرفه ای منع کرده اند و طبق قوانین شهرداری ها حق تصدی گری در تیم حرفه ای را ندارند.

معاون خدمات شهری شهرداری ساوه نیز در این جلسه بر لزوم راه اندازی و تقویت مدارس فوتبال، فوتسال، والیبال و سایر رشته های ورزشی با سازماندهی نونهالان، نوجوانان و جوانان علاقمند به ورزش در شهر به جای تیم داری حرفه ای تاکید کرد و گفت: هزینه های تیم داری حرفه ای باید در جهت احداث اماکن و توسعه خدمات ورزشی شهروندان به ویژه اقشار کم درآمد قرار گیرد.

محسن مددی تصریح کرد: هم اینک درخواست های زیادی در رشته های مختلف ورزشی در بخش بانوان و آقایان وجود دارد اما توان مالی حمایت از آنها وجود ندارد و ما معتقدیم که این فرصت باید در اختیار تمامی رشته های ورزشی مختلف در شهر قرار گیرد.

منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.