کد خبر : 134060
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 فروردین 1398 - 16:03
-

بابایی: سطح تورنمنت روسیه بالا است/ این مسابقات تجربه بازیکنان جوان را بالا می برد

بابایی: سطح تورنمنت روسیه بالا است/ این مسابقات تجربه بازیکنان جوان را بالا می برد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،زیور بابایی، مربی تیم ملی فوتسال بانوان درباره برگزار اردوی تدارکاتی گفت: در این اردو تمرینات ملی پوشان با انگیزه و شاداب در حال برگزاری است و آماده می شویم تا در تورنمنت چهارجانبه روسیه که با حضور تیم های پرتغال، اسپانیا، روسیه و ایران برگزار می شود، به رقابت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،زیور بابایی، مربی تیم ملی فوتسال بانوان درباره برگزار اردوی تدارکاتی گفت: در این اردو تمرینات ملی پوشان با انگیزه و شاداب در حال برگزاری است و آماده می شویم تا در تورنمنت چهارجانبه روسیه که با حضور تیم های پرتغال، اسپانیا، روسیه و ایران برگزار می شود، به رقابت با حریفان بپردازیم.

وی درباره سطح این تورنمنت گفت: با توجه به حضور تیم های پرتغال، اسپانیا، روسیه بدون شک سطح بالایی از مسابقات را شاهد خواهیم بود. تورنمنت چهارجانبه روسیه باعث می شود تا بازیکنان جوان در کنار ملی پوشان با سابقه به میدان رفته و تجربه مفیدی کسب کنند.

مربی تیم ملی فوتسال بانوان در پایان گفت: حضور در چنین تورنمنتی به افزایش سطح فنی بازیکنان کمک بسزایی می کند. بر همین اساس باید بهترین بهره را از رقابت با تیم های فوق برده و امیدوارم عملکرد قابل قبولی را از خود به جای بگذاریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.