کد خبر : 134088
تاریخ انتشار : جمعه 30 فروردین 1398 - 11:40
دسته‌بندی نشده
-

اولادقباد: گیتی‌پسند با یک ترفند با ما قرارداد داخلی بست/ تصمیمی برای ماندن یا رفتن نگرفته‌ام/ مشکل ما باشگاه است، نه بی‌غم!

اولادقباد: گیتی‌پسند با یک ترفند با ما قرارداد داخلی بست/ تصمیمی برای ماندن یا رفتن نگرفته‌ام/ مشکل ما باشگاه است، نه بی‌غم!
بازیکن فصل گذشته تیم‌ گیتی پسند گفت:مشکل ما الان باشگاه است که با آوردن اسم سرمربی دیگری ما را برای قرارداد بستن به باشگاه کشاند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در خصوص انتشار خبر قرارداد با تیم‌ گیتی پسند برای فصل بعد، اظهار کرد: قراردادی که ما بستیم داخلی است و برای ثبت به هیئت فوتبال نرفته ام. منتظریم ببینم اوضاع چگونه پیش می رود و بعد برای ثبت نهایی اقدام کنیم.

وی افزود: با باشگاه صحبت هایی داشتیم که آنها رخ نداده است و همچنان تصمیمی برای ماندن یا رفتن نگرفته‌ام.
اولاد قباد در خصوص انتخاب حمید بی غم به عنوان سرمربی گیتی پسند، افزود: با کسی مشکلی نداریم نه حمید بی غم و نه رضا لک. حمید بی غم رفیق صمیمی بنده است و یک سال هم در خدمت او بودم.
وی ادامه داد: بحث ما ترفندی است که باشگاه برای ثبت قرار داد به دفتر باشگاه کشید. به ما گفته بودند سرمربی شخص دیگری است و کسی است که خود شما می دانید، اما اکنون شخص دیگری را معرفی کردند. مشکل ما سرمربی کنونی نیست. خود باشگاه مشکل است که قصد داشت با ترفندی خاص با ما قرارداد امضا کند.
منبع: ایسنا

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴

از خدات باشه گیتى بازى کنى واقعاً که ادمه جاویدى تو😂😂😂