کد خبر : 134102
تاریخ انتشار : جمعه 30 فروردین 1398 - 18:14
-

خوراکچی: منتظرم شاهینی ها پاسخ بدهند/ دوست دارم اولین مربی کرمانشاه در لیگ برتر باشم

خوراکچی: منتظرم شاهینی ها پاسخ بدهند/ دوست دارم اولین مربی کرمانشاه در لیگ برتر باشم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمود خوراکچی در مورد مذاکره با تیم شاهین کرمانشاه گفت: اول باید یک تبریک به فوتسال دوستان خطه شمال غرب بگویم که شایسته داشتن یک تیم از این منطقه درلیگ برتر بودند و شاهین کرمانشاه در حالی که سال سختی چون زلزله و مسائل آب و هوایی را هم داشت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمود خوراکچی در مورد مذاکره با تیم شاهین کرمانشاه گفت: اول باید یک تبریک به فوتسال دوستان خطه شمال غرب بگویم که شایسته داشتن یک تیم از این منطقه درلیگ برتر بودند و شاهین کرمانشاه در حالی که سال سختی چون زلزله و مسائل آب و هوایی را هم داشت اما با همدلی بین مسئولان، بازیکنان و هواداران طعم لیگ برتری شدن را چشید.من طی تماسی که از مدیریت باشگاه داشتم ابتدا یک جلسه درتهران برگزار کردیم و سپس به کرمانشاه رفته و بازدیدی از امکانات و شرایط این تیم داشتم. به بازیکنان گفتم که کار بزرگی کردند و باید سهمیه این تیم حفظ شود. همچنین از زحمات منصور مولایی سرمربی قبلی این تیم هم تشکر کردم و به آنها گفتم لیگ برتر مثل یک فیلم سینمایی است که به جشنواره رسیده و حالا باید خود را به معرض دید منتقدان بگذارد.

خرواکچی افزود: انگیزه زیادی بین مسئولان و بازیکنان این تیم دیدم و واقعیت های لیگ برتر هم به آنها گفتم.خودم خیلی دوست دارم تا اولین مربی کرمانشاه در لیگ برتر باشم با اینحال حضور در این سطح به ابزارهایی نیاز دارد. به مشکلات اقتصادی واقف هستم اما برای نتیجه گیری حداقل هایی لازم است و اصولی دارم که باید رعایت شود. شرایط خودم را به شاهینی ها گفته ام و منتظرم تا پاسخ آنها را دریافت کنم.

این مربی در پایان گفت:همانطور که گفتم اولویتم حضور در شاهین است اما از سه تیم دیگر هم پیشنهاد دارم که تا تکلیف حضورم در کرمانشاه مشخص نشود با آنها وارد مذاکره نمی شوم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.