کد خبر : 134121
تاریخ انتشار : شنبه 31 فروردین 1398 - 12:28
-

آغاز اردوی تیم ملی امید از فردا/ شاندیزی: نباید هیچ تیمی را دست کم بگیریم

آغاز اردوی تیم ملی امید از فردا/ شاندیزی: نباید هیچ تیمی را دست کم بگیریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، به نقل از سایت فدراسیون فوتبال،حمید شاندیزی، سرمربی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال پسران درباره برگزاری ادوی تدارکاتی و اعزام به تورنمنت چین تایپه گفت: اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال از فردا آغاز می شود و پس از ۳ جلسه تمرین به چین تایپه اعزام

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، به نقل از سایت فدراسیون فوتبال،حمید شاندیزی، سرمربی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال پسران درباره برگزاری ادوی تدارکاتی و اعزام به تورنمنت چین تایپه گفت: اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال از فردا آغاز می شود و پس از ۳ جلسه تمرین به چین تایپه اعزام می شویم تا  با اندونزی، ژاپن و چین تایپه به رقابت بپردازیم.

وی درباره برگزاری رقابت با تیم های فوق گفت: بدون شک در هر بازی کادر فنی به نکات قوت و ضعف تیم پی می برد و باعث می شود کادر فنی به شناخت کامل تری از تیم برسد. این تورنمنت کمک بسیاری به بازیکنان تیم ملی و کادر فنی خواهد کرد. قطعا در تورنمنت چین تایپه به یک سری نکات ضعف و قوت تیم پی خواهیم برد. در واقع تورنمنت چین تایپه از لحاظ فنی برای کادر و بازیکنان بسیار موثر و مفید خواهد بود.

وی درباره قرعه کشی مرحله نهایی مسابقات قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا گفت:  در رابطه با افغانستان شناخت خوبی داریم  تیم فوق العاده خوبی است و باید در گام اول بتوانیم محکم این دیدار را با موفقیت پشت سر بگذاریم.از هنگ کنگ هیچ اطلاعی نداریم و درخواست فیلم های بازی این تیم را به مسئولین فوتسال و فدراسیون داده ایم. همانطور که می دانید هنگ کنگ جایگزین عربستان شده است اما ما فقط تمرکزمان پیروزی  است و هیچ تیمی را نباید دست کم بگیرم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.