کد خبر : 134136
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 اردیبهشت 1398 - 12:54
-

کشاورز و جاوید می‌مانند/ تیم ملی گیتی پسند در راه لیگ برتر!

کشاورز و جاوید می‌مانند/ تیم ملی گیتی پسند در راه لیگ برتر!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال گیتی پسند در فصل گذشته مسابقات لیگ برتر در رقابت با مس سونگون از رسیدن به عنوان قهرمانی بازماند تا دومین سال پیاپی سکوی قهرمانی به مسی‌ها برسد. همین مسئله مدیران گیتی پسند را بر آن داشت تا برای بازگرداندن جام به نصف جهان، کار خود را برای

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال گیتی پسند در فصل گذشته مسابقات لیگ برتر در رقابت با مس سونگون از رسیدن به عنوان قهرمانی بازماند تا دومین سال پیاپی سکوی قهرمانی به مسی‌ها برسد.

همین مسئله مدیران گیتی پسند را بر آن داشت تا برای بازگرداندن جام به نصف جهان، کار خود را برای فصل آینده زود استارت بزنند و بازیکنان و کادر فنی خود را انتخاب کنند.

گیتی پسند روز پنجشنبه گذشته حمید بی غم مربی سابق تیم مس را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کرد. بی غم سرمربیگری خود را در لیگ برتر با تیم مس تجربه کرد و توانست با این تیم قهرمان لیگ برتر شود. او سال گذشته هم با مس قهرمان جام باشگاه‌های آسیا شد.

به این ترتیب گیتی پسند با استخدام بی غم نشان داد که عزمش را برای پیاده کردن فرمول قهرمانی جزم کرده است. تاکنون بازیکنان ملی پوشی چون مسلم اولادقباد، محمد شجری و سپهر محمدی قراردادشان را با گیتی پسند تمدید کرده اند.

همچنین با درخواست بی غم، حمید احمدی بازیکن ملی پوش که تا فصل پیش در مس بازی می‌کرد به تیم گیتی پسند اضافه شد.

محمدرضا سنگ سفیدی و فرهاد فخیم بازیکنان تیم مس دیگر نفرات مدنظر گیتی پسند و بی غم هستند که مذاکرات ابتدایی با آنها انجام شده است. قرار است مذاکره نهایی با سنگ سفیدی بعد از تعطیلات نیمه شعبان و روز دوشنبه یا سه شنبه این هفته انجام شود و اگر مشکلی پیش نیاید، این بازیکن که دل خوشی از مدیران باشگاه مس ندارد، به گیتی پسند می‌رود.

فرهاد فخیم هم بی علاقه نیست یکبار دیگر زیر نظر حمید بی غم کار کند ولی او با مس قرارداد داخلی بسته و اگر بتواند رضایت مدیران مس را بگیرد، راهی گیتی پسند می‌شود.

از سوی دیگر بی غم علاقه دارد مهران عالیقدر، محمد کشاورز و مهدی جاوید سه بازیکن باتجربه گیتی پسند هم در این تیم بمانند. صحبت‌های شفاهی با این سه بازیکن صورت گرفته و به احتمال زیاد آنها هم فصل آینده به کارشان در گیتی پسند ادامه خواهند داد.

به این ترتیب می‌توان گیتی پسند را با داشتن نفرات ملی پوشی مثل محمدی، اولادقباد، شجری، جاوید، سنگ سفیدی، احمدی، عالیقدر و… یک تیم ملی فوتسال دانست که در لیگ برتر به میدان خواهد رفت.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.