کد خبر : 134171
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 اردیبهشت 1398 - 13:22
-

بابایی: درب تیم ملی به روی همه بازیکنان باز است/ ۱۴ بازیکن را به تورنمنت روسیه می بریم

بابایی: درب تیم ملی به روی همه بازیکنان باز است/ ۱۴ بازیکن را به تورنمنت روسیه می بریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: تیم ملی فوتسال بانوان برای افراد خاصی نیست و درب ورود تیم ملی را باز گذاشتیم. زیور بابایی مربی تیم ملی فوتسال بانوان اظهار داشت: ترکیب تیم ملی ایران دچار تغییراتی شده است و بازیکنان جوان جدیدی به ما اضافه شده اند. این تغییرات

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: تیم ملی فوتسال بانوان برای افراد خاصی نیست و درب ورود تیم ملی را باز گذاشتیم.

زیور بابایی مربی تیم ملی فوتسال بانوان اظهار داشت: ترکیب تیم ملی ایران دچار تغییراتی شده است و بازیکنان جوان جدیدی به ما اضافه شده اند.

این تغییرات به وجود آمده در اسامی بازیکنان، یک مسئله طبیعی است زیرا تیم هایی هم که در برابر ایران بازی می کنند دچار تغییراتی در ترکیب و تعداد بازیکنانشان شده اند.

او تصریح کرد: همان طور که علیرضا رعدی ( مشاور فنی تیم ملی فوتسال بانوان) گفته است: تیم ملی برای افراد خاصی نیست و فرصت حضور و پوشیدن لباس تیم ملی برای بازیکنان جدید و بااستعداد امکان پذیر است. ما درب تیم ملی را به روی همه کسی باز گذاشتیم، هر کسی که قابلیت این رقابت را دارد می تواند در این لیست باشد.

تیم ایران به مصاف تیم های اول تا سوم اروپا می رود
بابایی ادامه داد: تیم ملی فوتسال ایران از تاریخ ۱۶ تا ۱۹ اردیبهشت ماه سال جاری در تورنمنت ویکتوری روسیه که در سالن آکواریوم شهر کراسنوگورسک مسکو برگزار می‌شود می‌رود. ایران قرار است در این تورنمنت به مصاف کشور‌های اسپانیا، پرتغال و روسیه که به ترتیب مقام اول تا سوم را در جام ملت‌های اروپا دارند برود. برنامه بازی‌های ایران در این رقابت‌ها به شرح زیر است:

۱۶ اردیبهشت/ایران – پرتغال

۱۷ اردیبهشت/روسیه – ایران

۱۸ اردیبهشت/ایران – اسپانیا

او افزود: ما با تمام توانمان در این تورنمنت شرکت می کنیم. من بازی حریفان ایران را در تورنمنت روسیه مورد بررسی قرار داده ام اما این تیم ها تغییراتی داشته است و در تیم ایران هم جوانان جدیدی اضافه شدند که باید از این بازی ها کسب تجربه کنند و بازی خودشان را نشان دهند.

۹ تا ۱۵ اردیبهشت چهارمین اردو تیم ملی در سال جدید برگزار می‌شود
مربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: تیم ملی فوتسال بانوان ۲ اردو آماده سازی را در سال ۹۷ پشت سر گذاشته است و در سال جدید هم سه اردو تاکنون برگزار شده است و قرار است چهارمین اردو دختران فوتسالیست از ۹ تا ۱۵ اردیبهشت ماه قبل از اعزام تیم ملی به تورنمنت روسیه برگزار شود و ۱۶ اردیبهشت ماه هم تاریخ اولین رقابت ما در مسابقات ویکتوری روسیه خواهد بود. ۱۴ بازیکن از ایران به این رقابت‌ها اعزام می‌شوند که هنوز اسامی دقیق این بازیکنان مشخص نیست و کادر فنی با توجه به شرایط موجود درباره لیست افراد اعزامی تصمیم می‌گیرد.

بابایی خاطر نشان کرد: تیم ملی بازیکن آسیب دیده یا مصدومی ندارد، اما اگر در آخرین اردو شخصی از بازیکنانمان مصدوم شود به احتمال زیاد آن فرد را به تورنمنت روسیه اعزام نمی‌کنیم و افراد جایگزین را انتخاب می‌کنیم.

بابایی در پایان گفت: در این رقابت‌ها برای دختران باغیرت و پرتلاش سرزمینم آرزوی موفقیت می‌کنم.

لازم به ذکر است تورنمنت ویکتوری روسیه ۹ دوره برگزار شده است و تیم ملی فوتسال بانوان ایران در هفت دوره از این رقابت‌ها شرکت کرده است. کسب چهار برد، ۲ تساوی، ۱۵ باخت و پنج مقام سومی حاصل کار دختران ایران در این رقابت‌ها بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.