کد خبر : 134157
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 اردیبهشت 1398 - 11:42
-

ناظم‌الشریعه: اگر لیگ خودمان حرفه‌ای بود، بازیکنان به خاطر پول به چین نمی‌رفتند/ بدون لژیونرها اردو تشکیل می‌دهیم

ناظم‌الشریعه: اگر لیگ خودمان حرفه‌ای بود، بازیکنان به خاطر پول به چین نمی‌رفتند/ بدون لژیونرها اردو تشکیل می‌دهیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سیدمحمد ناظم‌الشریعه در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال کشورمان اظهار داشت: یازده اردیبهشت اردوی سه روزه‌ای را تشکیل می‌دهیم تا بازیکنان در شرایط اردوی باشند. البته قرار است اردوی اصلی را بعد از ماه مبارک رمضان تشکیل بدهیم. وی ادامه داد: با توجه به اینکه تمام لژیونرهای ما

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سیدمحمد ناظم‌الشریعه در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال کشورمان اظهار داشت: یازده اردیبهشت اردوی سه روزه‌ای را تشکیل می‌دهیم تا بازیکنان در شرایط اردوی باشند. البته قرار است اردوی اصلی را بعد از ماه مبارک رمضان تشکیل بدهیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تمام لژیونرهای ما درگیر تیم‌های خودشان هستند آنها در اردوی یازده اردیبهشت و اردوی بعد از ماه رمضان حضور نخواهند داشت و این اردوها با حضور بازیکنان شاغل در ایران برگزار خواهد شد.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در مورد اینکه آیا نقل‌وانتقالات فوتسال را دنبال می‌کند و خبر دارد که تیم گیتی‌پسند بازیکنانی مانند سنگ‌سفیدی را جذب کرده، گفت: مسلما تمام اتفاقات فوتسال را دنبال می‌کنم. قرار است به زودی با مسئولان تیم‌های فوتسال کشورمان جلسه‌ای بگذارم تا با برنامه‌ریزی که انجام می‌دهیم همه تیم‌ها را در مسیر تیم ملی قرار بدهیم.

ناظم‌الشریعه افزود: باید مسیر همه ما یکی باشد، الان مس سونگون نماینده ایران در آسیا است و همه باید به این تیم کمک کنیم.

وی درباره اینکه آیا عدم حضور بازیکنان اصلی تیم ملی در لیگ برتر کشورمان و حضور آنها در لیگ‌های معمولی مثل چین چه تاثیری روی فوتسال ایران می‌گذارد، خاطرنشان کرد: کاش این بازیکنان در لیگ خودمان حضور داشتند. اگر لیگ ما حرفه‌ای بود بازیکنان به خاطر پول به چین نمی‌رفتند. حیف است بازیکنی مثل اصغر حسن‌زاده در لیگ‌ خودمان بازی نکند. اگر لیگ خودمان درست بود و پول وجود داشت بازیکنان باکیفیت‌مان به چین نمی‌رفتند. از یک طرف به آنها حق می‌دهم به خاطر خانواده‌هایشان به چین بروند و از یک طرف هم ناراحت هستم چرا این بازیکنان در کشور خودمان بازی نمی‌کنند.

منبع: میزان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.