کد خبر : 134161
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 اردیبهشت 1398 - 12:40
-

هنوز حضور خوراکچی منتفی نشده است/برای هزینه های فصل قبل هم پول نداریم

هنوز حضور خوراکچی منتفی نشده است/برای هزینه های فصل قبل هم پول نداریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیداحسان الله احسانی درباره نخستین حضور تیم شاهین کرمانشاه در لیگ برتر فوتسال گفت: وضعیت مالی و اعتباری مناسبی نداریم، چون قرار بود از طرف مسئولان شهر و استان کمک شود که فعلا نشده است و ما همچنان در انتظار مساعدت مسئولان برای حضور در لیگ برتر فوتسال هستیم. وی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیداحسان الله احسانی درباره نخستین حضور تیم شاهین کرمانشاه در لیگ برتر فوتسال گفت: وضعیت مالی و اعتباری مناسبی نداریم، چون قرار بود از طرف مسئولان شهر و استان کمک شود که فعلا نشده است و ما همچنان در انتظار مساعدت مسئولان برای حضور در لیگ برتر فوتسال هستیم.
وی افزود: در حال حاضر هیچ موجودی نداریم و بدهکار هستیم، حتی برای هزینه‌های فصل قبل که در لیگ یک کار کردیم و قهرمان شدیم، پولی نداریم.
*بودجه یک میلیاردی
مدیرعامل شاهین کرمانشاه با اشاره به هزینه حداقل یک میلیاردی تیمداری در لیگ برتر فوتسال گفت: حداقل یک میلیارد تومان لازم داریم و با این مبلغ و یک برنامه ریزی مناسب می‌شود، تیم را در لیگ برتر حفظ کرد.
وی در خصوص حضور محمود خوراکچی به عنوان سرمربی تیم شاهین افزود: این موضوع هنوز منتفی نشده است و هنوز هم گزینه اول ما برای هدایت تیم شاهین هستند. او از سرمایه‌های فوتسال کشور محسوب می‌شود که متواند برای تیم ما موثر باشد.
*نیاز استان به چند تیم ورزشی
احسانی با اشاره به اینکه کرمانشاه نهمین شهر بزرگ کشور محسوب می‌شود، گفت: کرمانشاه به چند تیم ورزشی نیاز دارد و همین امر موجب تزریق نشاط در شهر و استان می‌شود. مسئولان استانی باید به این موضوع نگاهی مثبت داشته باشند.
وی ادامه داد: بازوند استاندار کرمانشاه علاقمند به ورزش ابوده و سابقه خوبی در استان‌های دیگر از جمله همدان، لرستان، مرکزی و کرمان در زمان مسئولیتش داشته است. سوابق استاندار نشان می‌دهد توجه شایانی به امر ورزش دارد، به همین علت امیدوار هستیم و دلخوش کرده ایم به قول‌هایی که داده اند.
مدیرعامل تیم فوتسال شاهین کرمانشاه گفت: شهرداری کرمانشاه هم از وضعیت مطلوبی به لحاظ مالی برخوردار نیست، بنابراین نمی‌تواند مانند شهرداری‌هایی همچون ورامین، تبریز و چند شهر دیگر که حامی مالی ورزش در استان‌های خود هستند، باشد.
*سالن اجاره‌ای
وی افزود: متاسفانه شهرداری استان سالن استانداردی ندارد تا در اختیار ما بگذارد و مجبور هستیم سالن اجاره کنیم، اما در هفت سال گذشته کمک شایانی به تیم ما کرده است. کارخانه‌های در استان هستند که با ترغیب شان می‌توانند در فوتسال سرمایه گذاری کنند و در این صورت شرایط متفاوت خواهد شد.
احسانی ظرفیت ورزش کرمانشاه را بسیار بالا دانست و گفت: این استان در رشته هایی، چون کشتی، رزمی و هندبال استعداد‌های زیادی دارد. به فوتسال هم باید نگاه ویژه‌ای شود حالا که پس از سال‌ها بعد از تیم شیرین فراز یک تیم از این استان توانسته است به لیگ برتر راه یابد و می‌توان با این رشته هم چند هزار نفر از جوانان را در سالن مسابقات سرگرم کرد.
وی افزود: متاسفانه شهر کرمانشاه در برخی آسیب‌های اجتماعی رتبه اول تا سوم را دارد و اگر حامیان مالی ترغیب شوند و به سمت فوتسال بیایند، می‌شود این آمار‌ها را کاهش داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.