کد خبر : 134270
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 اردیبهشت 1398 - 11:47
-

تمرین شاداب تیم ملی امید در چین تایپه+ عکس‌ها

تمرین شاداب تیم ملی امید در چین تایپه+ عکس‌ها

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال کشورمان که خود را برای شرکت در مسابقات مرحله نهایی رقابتهای قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا آماده می کند ، از عصر روز گذشته وارد چین تاپیه شد تا با حضور در تورنمنتی چهار جانبه ، آماده سازی مناسبی برای حضور در مسابقات

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال کشورمان که خود را برای شرکت در مسابقات مرحله نهایی رقابتهای قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا آماده می کند ، از عصر روز گذشته وارد چین تاپیه شد تا با حضور در تورنمنتی چهار جانبه ، آماده سازی مناسبی برای حضور در مسابقات آسیایی داشته باشد.

به همین منظور ، نخستین تمرین فوتسالیت های ایران امروز صبح برگزار شد و ملی پوشان کشورمان دستورات تاکتیکی کادرفنی تیم ملی را با شادابی و طراوت بالایی در سالن اصلی مسابقات به اجرا گذاشتند.

فوتسالیت های زیر ۲۰ سال ایران در نخستین دیدار خود در تورنمنت چین تایپه از ساعت ۲۰:۰۰ (به وقت محلی) روز جمعه (ششم اردیبهشت) به مصاف چین تایپه میزبان این تورنمنت خواهند رفت.

دومین دوره مسابقات قهرمانی فوتسال زیر ۲۰ سال آسیا به میزبانی ایران با حضور ۱۲ تیم از ۲۲ خرداد ماه لغایت دوم تیرماه در شهر تبریز برگزار می شود و ایران با تیم های افغانستان و هنگ کنگ همگروه است.

جمعه ؛ نخستین بازی ایران در تورنمنت 4 جانبه چین تایپه

جمعه ؛ نخستین بازی ایران در تورنمنت 4 جانبه چین تایپه

جمعه ؛ نخستین بازی ایران در تورنمنت 4 جانبه چین تایپه

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.