کد خبر : 134344
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 اردیبهشت 1398 - 23:32
-

حمایت شمسایی از دبیر جدید سازمان لیگ: جابری قانون را مو به مو اجرا می‌کند

حمایت شمسایی از دبیر جدید سازمان لیگ: جابری قانون را مو به مو اجرا می‌کند

وحید شمسایی در گفت و گو پایگاه خبری فوتسال ایران، درباره انتخاب آرش جابری به عنوان دبیر جدید سازمان لیگ فوتسال، اظهار کرد: آقای انصاری فرد وقتی به این جمع بندی می رسد، قطعا اتفاقی است که به نفع فوتسال خواهد بود. آرش جابری به عنوان دبیر انتخاب شده و سابقه او همه چیز را

وحید شمسایی در گفت و گو پایگاه خبری فوتسال ایران، درباره انتخاب آرش جابری به عنوان دبیر جدید سازمان لیگ فوتسال، اظهار کرد: آقای انصاری فرد وقتی به این جمع بندی می رسد، قطعا اتفاقی است که به نفع فوتسال خواهد بود. آرش جابری به عنوان دبیر انتخاب شده و سابقه او همه چیز را مشخص می‌کند. او قبلا به عنوان دبیر در سازمان لیگ بوده و توانایی‌هایش را اثبات کرده است. بعد از او آقای سلیمانی آمد اما نیاز بود خون تازه‌ای به رگ فوتسال تزریق شود.

او افزود: جابری کاردان و کار بلد است. زمینه کاری او نیز مشخص بوده و سابقه زیادی در هیات فوتبال تبریز، تیم تراکتورسازی تبریز، فدراسیون فوتبال و سمت دبیر کلی سازمان لیگ فوتسال دارد.

شمسایی با بیان اینکه مهمترین ویژگی جابری، قانون مند بودنش است، خاطرنشان کرد: زمانی که انصاری فرد آمد می طلبید که فردی قوی در کنارش باشد. انتخاب جابری به اعتقادم انتخاب اصلح است و همه باید به او کمک کنیم.

عضو کمیته فنی فوتسال تاکید کرد: آرش جابری قانون را مو به مو می داند و اجرا می کند. به یاد دارم زمانی که دبیر سازمان لیگ بود، اسماعیل تقی پور از مس رفت و شمس آمد. با اینکه جابری اصالت تبریزی دارد اما تا زمانی که نامه کاری تقی پور نیامد مجوز آدم بزرگی مثل شمس را صادر نکرد تا روی نیمکت بنشیند. ما نیز دنبال این هستیم که ساز و کارمان به قانون مندی برود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... پنجشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰:۵۶

خدا کنه این دروغهای که میگی راست باشه

مونا پنجشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲

همیشه قاطع بودن و قانونمند بودن را حکم بد اخلاقی می دانند. موفق باشید آقای جابری

ناشناس پنجشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲

اره چون بهش قول داده ، براش تیم پیدا کنه و احتمالا دبیری تبریز هست

نام جمعه , ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰:۵۸

آب میگرده چاله رو پیدا میکنه !!! از نظر شخصیتى شمسایى و جابرى خیلى بهم نزدیک هستند !!! بایدم شمسایى ازش تعریف کنه با اون کارهایى که براش انجام داد!!!