کد خبر : 134279
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 اردیبهشت 1398 - 16:02
-

شمسایی: انصاری فرد بهترین انتخاب برای سازمان لیگ بود/هیچ پیشنهادی از تیم های لیگ برتری ندارم

شمسایی: انصاری فرد بهترین انتخاب برای سازمان لیگ بود/هیچ پیشنهادی از تیم های لیگ برتری ندارم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید شمسایی بازیکن تیم ملی فوتسال ایران درباره انتخاب محمد حسن انصاری فرد به عنوان رئیس سازمان لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: سوابق انصاری فرد به عنوان کسی که در همه امور نقش داشته چه در کسوت سرمربی تیم ملی فوتسال و چه در کسوت مدیریت باشگاه بزرگی مثل

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید شمسایی بازیکن تیم ملی فوتسال ایران درباره انتخاب محمد حسن انصاری فرد به عنوان رئیس سازمان لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: سوابق انصاری فرد به عنوان کسی که در همه امور نقش داشته چه در کسوت سرمربی تیم ملی فوتسال و چه در کسوت مدیریت باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس بهترین انتخاب برای سمت رئیس سازمان لیگ فوتسال بود.

سرمربی سابق تیم فوتسال تاسیسات دریایی درباره وضعیت لیگ برتر فوتسال در فصل گذشته افزود: لیگ ما در فصل گذشته کیفیت خوبی داشت، اما یک سری بی نظمی‌ها وجود داشت مثل خود رای بودن در خیلی از چیز‌ها مثل آوردن آن توپی که بعضی از تیم‌ها از آن می‌نالیدند.

شمسایی در پاسخ به این سوال که چه پیشنهادی برای رئیس جدید سازمان لیگ فوتسال دارد تصریح کرد: انصاری فرد بزرگتر ماست او باید به ما پیشنهاد دهد. فقط امیدوارم که انصاری فرد مثل قبل همیشه با صلابت و محکم به کارش ادامه دهد، الان در لیگ ما ۲ تا تیم هستند که از بقیه متفاوت هستند و من امیدوارم که وی یک تکانی به لیگ ما بدهند.

بازیکن سابق لاتزیو ایتالیا درباره پیشنهاد از تیم لیگ برتری بیان داشت: خیر بنده هیچ پیشنهادی از تیم لیگ برتری ندارم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... پنجشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰:۵۹

آره دیگه جز انصاریفرد کسی تو رو نمی خواد