کد خبر : 134342
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 اردیبهشت 1398 - 23:01
-

نماینده قرچک در مجلس: با واگذاری امتیاز تیم مقاومت قرچک مخالفیم

نماینده قرچک در مجلس: با واگذاری امتیاز تیم مقاومت قرچک مخالفیم
نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی گفت: کمک می‌کنیم هر مشکلی وجود دارد حل شود تا این امتیاز در شهرستان ما بماند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی گفت: با واگذاری امتیاز تیم فوتسال مقاومت قرچک واقعاً مخالف هستم و کمک می‌کنیم هر مشکلی وجود دارد حل شود تا این امتیاز در شهرستان ما بماند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اذعان داشت: ازآنجایی‌که دیگر نیروهای نظامی و انتظامی تیم داری نمی‌کنند و این تیم هم از بازیکن سرباز قهرمان دیگر نمی‌تواند استفاده کند، هزینه‌ها تغییر می‌کند اما امتیاز باشگاه نباید واگذار شود.

وی گفت: در جلسه‌ای که در چند روز آینده برگزار می‌شود مشکلات بررسی خواهد شد و در صورت رفع نشدن مشکلات می‌توانند به دنبال راه‌حل و فکر دیگری باشند.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: با واگذاری تیم به‌شدت مخالفم و معتقدم شهرستان توانمندی لازم برای تأمین هزینه‌ها را دارد، چراکه نهادها و دستگاه‌های کمک‌رسان ازجمله شهرداری و شورا اسلامی شهر و حتی اسپانسرها اعلام آمادگی کرده‌اند تا از این تیم حمایت کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.