کد خبر : 134354
تاریخ انتشار : جمعه 6 اردیبهشت 1398 - 13:23
-

احسانی:تامین هزینه های لیگ برتر از عهده ما خارج است/شاید قید حضور در مسابقات را بزنیم

احسانی:تامین هزینه های لیگ برتر از عهده ما خارج است/شاید قید حضور در مسابقات را بزنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید احسان احسانی اظهار داشت: برای شرکت در مسابقات لیگ برتر به حدود ۱۰ میلیارد ریال بودجه نیاز داریم و تامین این هزینه از عهده باشگاه خارج است. وی ادامه داد: برای جذب بازیکنان مورد نیاز برای حضور آبرومندانه در لیگ برتر و همچنین هزینه های یک فصل به چنین

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید احسان احسانی اظهار داشت: برای شرکت در مسابقات لیگ برتر به حدود ۱۰ میلیارد ریال بودجه نیاز داریم و تامین این هزینه از عهده باشگاه خارج است.
وی ادامه داد: برای جذب بازیکنان مورد نیاز برای حضور آبرومندانه در لیگ برتر و همچنین هزینه های یک فصل به چنین اعتباری نیاز داریم در غیر این صورت باید قید حضور در مسابقات را بزنیم.
احسانی با اشاره به مذاکرات انجام شده با چند شرکت خصوصی برای پذیرش اسپانسری تیم شاهین، افزود: اواخر سال گذشته نیز در دیداری که با آقای بازوند استاندار کرمانشاه داشتم ایشان نیز قول حمایت و کمک به تیم را دادند.
سرپرست تیم فوتسال شاهین کرمانشاه با بیان اینکه این تیم تنها نماینده حدود ۱۰ استان زاگرس نشین در لیگ برتر است، گفت: حضور در بالاترین سطح مسابقات فوتسال می تواند به اعتبار ورزش کرمانشاه کمک کند.
وی همچنین با اشاره به باقی ماندن اکثر بازیکنان فصل گذشته در تیم شاهین، گفت: اگر قرار به شرکت در لیگ برتر باشد حتما باید چهار- پنج بازیکن جدید جذب کنیم.
احسانی در ادامه از آغاز رقابت های فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور از اول تیرماه خبر داد و گفت: در فاصله کمتر از ۲ ماه تا شروع مسابقات هنوز تکلیف تیم مشخص نیست.
سرپرست تیم فوتسال شاهین به برخی مشکلات این تیم نیز اشاره و اظهار کرد: سالن تمرینی تیم که متعلق به بنیاد شهید و به بخش خصوصی واگذار شده بود از ما پس گرفته شد و هم اکنون جایی برای تمرین نداریم.
وی ادامه داد: یکی دیگر از مشکلات تیم بدهی ۵۰۰ میلیون ریالی مربوط به فصل گذشته است که باید هرچه سریعتر پرداخت شود.
احسانی در پایان ابراز امیدواری کرد با حمایت مسئولان بخصوص استاندار کرمانشاه مشکلات شاهین مرتفع شود تا این تیم بتواند حضور آبرومندانه ای در رقابت های فصل جاری لیگ برتر داشته باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.