کد خبر : 134352
تاریخ انتشار : جمعه 6 اردیبهشت 1398 - 13:16
-

قاسمی:برای تیمداری حداقل ۵۰۰ میلیون تومان نیاز داریم/در قرچک اندر خم یک کوچه هستیم

قاسمی:برای تیمداری حداقل ۵۰۰ میلیون تومان نیاز داریم/در قرچک اندر خم یک کوچه هستیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اکبر قاسمی سرپرست تیم فوتسال مقاومت قرچک در خصوص واگذاری این تیم لیگ برتری، اظهار داشت: طی جلسه‌ای که با مدیرعامل باشگاه داشتیم اعلام شد که این تیم واگذارشده و اسناد مالکیت باشگاه دردهم اردیبهشت‌ماه به صاحب جدید واگذار خواهد شد. وی بیان داشت: در حال حاضر در شهرستان کمک

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اکبر قاسمی سرپرست تیم فوتسال مقاومت قرچک در خصوص واگذاری این تیم لیگ برتری، اظهار داشت: طی جلسه‌ای که با مدیرعامل باشگاه داشتیم اعلام شد که این تیم واگذارشده و اسناد مالکیت باشگاه دردهم اردیبهشت‌ماه به صاحب جدید واگذار خواهد شد.

وی بیان داشت: در حال حاضر در شهرستان کمک شایانی برای حمایت از تیم فوتسال مقاومت صورت نمی‌گیرد، چراکه برای تیم داری در لیگ برتر فوتسال حداقل ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار لازم است.

سرپرست تیم فوتسال مقاومت قرچک تأکید کرد: تیم مقاومت قرچک پسربچه بود که با تلاش مسوولان باشگاه و حمایت تماشاگران قرچکی به جوان بالغ تبدیل‌شده است.

قاسمی گفت: رقبای قرچکی در لیگ برتر فوتبال برای تیم داری میلیاردها تومان هزینه می‌کنند، ولی در قرچک اندر خم یک کوچه هستیم.

وی در پایان گفت: مسوولان شهرستان قرچک به خاطر جوانان علاقه‌مند و خواسته‌های قلبی همه شهروندان برای بقای این تیم وارد میدان شود تا این تیم که شناسنامه شهرستان در ورزش قهرمانی را حفظ کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.