کد خبر : 134391
تاریخ انتشار : شنبه 7 اردیبهشت 1398 - 12:39
-

رعدی: امیدوارم بازیکنان بدون آسیب وارد اردو شوند/تورنمنت روسیه به اندازه ۱۰ بازی با تیم های آسیایی ارزش دارد

رعدی: امیدوارم بازیکنان بدون آسیب وارد اردو شوند/تورنمنت روسیه به اندازه ۱۰ بازی با تیم های آسیایی ارزش دارد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا رعدی، مدیر فنی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: اردوی نهایی متصل به اعزام از روز دوشنبه آغاز می شود تا بازیکنان تمرینات خود را برگزار و به تورنمنت چهارجانبه روسیه اعزام شوند. وی ادامه داد: مرور تاکتیک ها و برگزاری مسابقه درون تیمی از برنامه های ما در این

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا رعدی، مدیر فنی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: اردوی نهایی متصل به اعزام از روز دوشنبه آغاز می شود تا بازیکنان تمرینات خود را برگزار و به تورنمنت چهارجانبه روسیه اعزام شوند.

وی ادامه داد: مرور تاکتیک ها و برگزاری مسابقه درون تیمی از برنامه های ما در این اردو است تا نفرات نهایی برای حضور در روسیه را انتخاب کنیم. ۱۴ بازیکن را به مسابقات روسیه اعزام می کنیم. حضور در روسیه محک خوبی خواهد بود و بازیکنان به طور جدی ارزیابی می شوند.

مدیر فنی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: حضور در تورنمنت چهارجانبه روسیه به اندازه ۱۰ بازی برابر تیم های آسیایی ارزش دارد و بسیار مفید است. امیدوارم که بتوانیم بهترین عملکرد را در این تورنمنت داشته باشیم.

وی درخصوص حضور ملی پوشان در تیم دانشجویان جهان و برگزاری مسابقات با تیم های بلژیک، فرانسه و اسپانیا گفت: ضمن تبریک به بازیکنان تیم ملی فوتسال دانشجویان و کادر فنی، باید بگویم که حضور در این مسابقات نیز به تجربه بازیکنان کمک بسزایی می کند. تیم ایران سعی می کند همیشه بهترین تیم را برای این مسابقات اعزام کند. امیدوارم که بچه ها بدون آسیب وارد اردو شوند.

رعدی گفت: ویترین فدراسیون ها تیم های بزرگسالان است. هدف ما این است که بهترین برنامه را برای تیم ملی به مرحله اجرا برسانیم تا بتوانیم در مسابقات پیش رو موفق باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.