کد خبر : 134365
تاریخ انتشار : شنبه 7 اردیبهشت 1398 - 1:37
-

طیبی در بزرگترین آوردگاه باشگاهی جهان مایه افتخار آسیایی‌ها شد/ ادب بازیکن ایرانی را دنیا دید/ با این بازیکنان به قهرمانی جام‌جهانی ۲۰۲۰ فکر کنیم

طیبی در بزرگترین آوردگاه باشگاهی جهان مایه افتخار آسیایی‌ها شد/ ادب بازیکن ایرانی را دنیا دید/ با این بازیکنان به قهرمانی جام‌جهانی ۲۰۲۰ فکر کنیم

حسین شمس که به همراه ۱۳مدرس آسیایی دیگر در کورس مربیگری حرفه‌ای جهان در قزاقستان به سر می‌برد در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: به واقع امشب یک شب بیادماندنی برای فوتسال ایران و آسیا رقم خورد چراکه یک ایرانی با دست شکسته گره یک بازی بزرگ را در بزرگترین بازی باشگاهی

حسین شمس که به همراه ۱۳مدرس آسیایی دیگر در کورس مربیگری حرفه‌ای جهان در قزاقستان به سر می‌برد در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: به واقع امشب یک شب بیادماندنی برای فوتسال ایران و آسیا رقم خورد چراکه یک ایرانی با دست شکسته گره یک بازی بزرگ را در بزرگترین بازی باشگاهی جهان باز کرد که ستودنی بود و باعث افتخار آسیا شد.
وی افزود: حسین طیبی با تکنیک ناب ایرانی با گلی که به ثمر رساند چنان انرژی‌ای را به سالن تزریق کرد که شاید همین امر باعث شد هواداران سالن را برای بارسلونا جهنم کنند و در نهایت پیروزی بزرگی برای غیرت رقم بخورد. تماشاگران قزاق که از شکستگی دست او خبر داشتند برایش سنگ تمام گذاشتند.
سرمربی اسبق تیم‌ملی فوتسال ایران به رفتار طیبی در ابتدای بازی اشاره کرده و گفت: اینکه طیبی اول بازی به سمت جایگاه آمد و رخصت گرفت، ادب و تربیت خانوادگی او به عنوان بازیکن ایرانی را به دنیا نشان داد و به رخ کشید، ضمن اینکه لطف داشت و بعد از گلش هم دوباره به سمت جایگاه آمد.

طیبی حسین
شمس یادآور شد: ما و ۱۳ مربی دیگر آسیایی به عنوان گروه آنالیز، با ارزش‌ترین بازیکن زمین را هیگیتا دروازه‌بان غیرت انتخاب کردیم اما بعد از او، حسین طیبی در امتیازات ما با یک گل و یک پاس گل و چند قطع توپ فوق‌العاده به عنوان دومین بازیکن کلیدی زمین انتخاب شد. هر چند که ارزش کارش با دست شکسته قابل نمره دادن نبود.
شمس که پیش از این بازی شاهد شکست اینترمویستار برابر اسپورتینگ بوده، یادآور شد: تیم‌های اسپانیا و برزیل در مجموع دچار افت شده‌اند و به نظر می‌رسد با بازیکنان بزرگی چون طیبی که امشب دنیا را متوجه قدرت ایران کرد و یا بازیکنانی چون حسن‌زاده، اسماعیل‌پور و توکلی و … می‌توانیم برای جام‌جهانی ۲۰۲۰ به قهرمانی جهان فکر کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.