کد خبر : 134378
تاریخ انتشار : شنبه 7 اردیبهشت 1398 - 12:31
-

یاری: قوانین مسابقات فوتسال دانشجویان خوب نبود/در این بازی‌ها وقت اضافه وجود نداشت

یاری: قوانین مسابقات فوتسال دانشجویان خوب نبود/در این بازی‌ها وقت اضافه وجود نداشت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال بانوان در مسابقات بین دانشگاهی دانشجویان گفت: قوانین مسابقات فوتسال دانشجویان جهان از نظر من زیاد جالب نبود زیرا زمان بازی رونده بود و تیم ها هر روز ۲ مرتبه مسابقه داشتند. شهناز یاری سرمربی تیم ملی فوتسال دانشجویان ایران در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال بانوان در مسابقات بین دانشگاهی دانشجویان گفت: قوانین مسابقات فوتسال دانشجویان جهان از نظر من زیاد جالب نبود زیرا زمان بازی رونده بود و تیم ها هر روز ۲ مرتبه مسابقه داشتند.

شهناز یاری سرمربی تیم ملی فوتسال دانشجویان ایران در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در مرحله نیمه نهایی مقابل تیم فرانسه تحت فشار بودیم، زیرا بازیکنان این تیم از تاکتیک بالایی برخوردار بودند و فیزیک بدنی مناسبی داشتند، اما ملی پوشان ما توانستند با نتیجه سه بر یک از سد فرانسه عبور کنند.

ظرف ۲ ساعت فینال برگزار شد
او تصریح کرد: با فاصله ۲ ساعت بعد از صعود ما به مرحله فینال، آخرین بازی برگزار شد و دختران ما به مصاف تیم اسپانیا رفتند. قوانین بازی از نظر من جالب نبود، زیرا هم زمان بازی‌ها رونده بود و هم تیم‌ها باید روزی ۲ مرتبه بازی می‌کردند و فاصله زمانی برای استراحت بازیکنان لحاظ نمی‌شد.

اسپانیا تیم اسکاتاند را شکست داد تا به فینال رسید
یاری ادامه داد: اسپانیا توانست اسکاتلند را شکست دهد و به فینال این مسابقات راه پیدا کند. بازی ما در مرحله نیمه نهایی به مراتب سخت‌تر از تیم اسپانیا بود، چون فرانسه رقیب قدرتمند و سختی برای ایران بود، اما اسکاتلند چندان حریف سختی برای تیم اسپانیا به شمار نمی‌آمد.

در وقت قانونی بازی مساوی شدیم
سرمربی تیم ملی دانشجویی افزود: شرایط بازی طوری بود که در وقت‌های قانونی، بازی یک بر یک به تساوی رسید و بلافاصله مسابقه به ضربات پنالتی کشیده شد، در قوانین این بازی‌ها وقت اضافه وجود نداشت و پس از پایان بازی ضربات پنالتی زده شد.

۲ پنالتی هدر دادیم/ توسلی درخشش خوبی داشت
یاری اظهار داشت: بازیکنان ما به دلیل خستگی بازی ۲ پنالتی را هدر دادند، اما فرزانه توسلی دروازه بان تیم درخشش خوبی داشت و توانست ۲ پنالتی بازیکنان اسپانیا را مهار کند و ایران با سه پنالتی که توسط سارا شیربیگی، فرشته خسروی و آرزو صدقیانی زاده زده شد به قهرمانی مسابقات دانشجویان جهان رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.