کد خبر : 134446
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 اردیبهشت 1398 - 11:24
-

بابایی:برگزاری بازیهای دوستانه به روند رو به رشد تیم کمک بسزایی می کند

بابایی:برگزاری بازیهای دوستانه به روند رو به رشد تیم کمک بسزایی می کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مربی تیم ملی فوتسال بانوان معتقد است برگزاری اردوهای تدارکاتی و مسابقات دوستانه به روند رو به رشد بازیکنان و در نهایت عملکرد مثبت تیم کمک بسزایی می کند. زیور بابایی، مربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: از فردا دور جدید تمرینات تیم ملی فوتسال بانوان به منظور حضور

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مربی تیم ملی فوتسال بانوان معتقد است برگزاری اردوهای تدارکاتی و مسابقات دوستانه به روند رو به رشد بازیکنان و در نهایت عملکرد مثبت تیم کمک بسزایی می کند.

زیور بابایی، مربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: از فردا دور جدید تمرینات تیم ملی فوتسال بانوان به منظور حضور در تورنمنت چهارجانبه روسیه آغاز می شود تا تمرینات نهایی خود را برای حضور در این تورنمنت برگزار کنیم.

وی در ادامه درباره برگزاری اردوهای تدارکاتی گفت: بدون شک برگزاری اردوهای مستمر باعث می شود تا بازیکنان در تمرینات به هماهنگی لازم رسیده و در مسابقه های دوستانه شرایط و عملکردشان در مدت تمرینات مشخص شود. در واقع در مسابقه های دوستانه عملکرد بازیکنان به خوبی مشخص می شود.

بابایی گفت: برگزاری تورنمنت ها و بازیهای دوستانه به عملکرد و روند رو به رشد تیم کمک بسزایی می کند بر همین اساس با حمایتهایی که از سوی فدراسیون و مسئولین سازمان تیم های ملی صورت می گیرد امیدوار هستیم که بهترین عملکرد را در مسابقات پیش رو داشته باشیم. ما هدفمان حفظ عنوان قهرمانی و طی کردن مسیر رشد است که به این مهم با اجرای برنامه های مدون خواهیم رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.