کد خبر : 134471
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 اردیبهشت 1398 - 17:45
دسته‌بندی نشده
-

شاندیزی:اندونزی می توانست ژاپن را هم شکست دهد/بدن بازیکنان بعد از بازی با ژاپن تحلیل رفت/حضور در تورنمنت چین تایپه برایمان بسیار مفید بود

شاندیزی:اندونزی می توانست ژاپن را هم شکست دهد/بدن بازیکنان بعد از بازی با ژاپن تحلیل رفت/حضور در تورنمنت چین تایپه برایمان بسیار مفید بود
سرمربی تیم ملی فوتسال زیر 20 سال ایران از تورنمنت چین تایپه و دلیل شوم شدن کشورمان گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران حمید شاندیزی –سرمربی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال ایران در مورد تورنمنت چین تایپه گفت : حضور در تورنمنت چین تایپه برایمان بسیار مفید بود ، چراکه حضور تیم های ژاپن و اندونزی باعث شد که این تورنمنت از سطح بالایی بهره ببرد.

وی ادامه داد : اندونزی تیم بسیار خوبی را از خود نشان داد و حتی در بازی اولشان مقابل ژاپن هم میدان دار اصلی بازی بود. تنها به دلیل اینکه دیر به محل برگزاری رقابتها رسیده بودند ، کمی خسته بودند. شاید در غیر این صورت آنها می توانستند ژاپن را شکست بدهند.

شاندیزی درباره عملکرد بازی شاگردانش در این تورنمنت گفت : در دو بازی اول و دوم مقابل چین تایپه و ژاپن ، باید تصریح کنم که از چین تایپه هیچ شناختی نداشتیم ، به همین دلیل تنها می دانستیم که باید از همه پتانسل خود در بازی بهره ببریم.

وی ادامه داد : در بازی دوم مقابل ژاپن هم این تیم فشار بسیار زیادی روی بازیکنانمان آورد و بسیار خوب بازی کردند. بازی برابر ژاپنی ها گره خورد و بدن بازیکنانمان پس از این بازی فرسایشی تحلیل رفت. البته فرصت خوب و کافی تا شروع مسابقات قهرمانی آسیا پیش رو داریم تا آماده سازی بدنی بازیکنان را در دستور کار قرار بدهیم.

سرمربی تیم ملی زیر ۲۰سال فوتسال افزود : خستگی بازیکنانمان در بازی امروز مقابل اندونزی کاملا خودش را نشان داد و بازیکنانمان که از بازی روز گذشته برابر ژاپن دچار تحلیل بدنی شده بودند ، باعث شد به دلیل اشتباهات فردی در نیمه نخست سه گل دریافت کنیم. در نیمه دوم شرایط بهتری پیدا کردیم و یک گل به ثمر رساندیم اما اندونزی سیستم تدافعی را به اجرا گذاشت و پس از آن هرچه تلاش کردیم منجر به گل نشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علیرضا یکشنبه , ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۱

بازی با روسیه هم بهانه اوردی . مگه اون تیمها هم پشت سر هم بازی نداشتن. خستگی یعنی چی .