کد خبر : 134469
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 اردیبهشت 1398 - 17:24
-

فاجعه امیدها/بین چهار تیم سوم شدند

فاجعه امیدها/بین چهار تیم سوم شدند
تیم امید ایران عنوان سوم تورنمنت چهارجانبه چین تایپه را کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم امید فوتسال کشورمان پس از دو نمایش ناامید کننده مقابل روسیه راهی تورنمنت چهار جانبه چین تایپه شد اما با وجود کسب دو پیروزی در این بازی ها،در مصاف با اندونزی ناباورانه شکست خورد تا بین چهار تیم سوم شد.با برگزاری بازی ژاپن و چین تایپه و پیروزی ۵ بر یک چشم بادامی ها مقابل میزبان رقابتها، رده بندی نهایی این مسابقات بدین ترتیب شد:۱- ژاپن ۶ امتیاز و تفاضل گل ۶+/ ۲- اندونزی ۶ امتیاز و تفاضل گل ۶+/ ۳- ایران ۶ امتیاز و تفاضل گل ۴+ و چین تایپه هم چهارم شد.

بدین ترتیب شاگردان حمید شاندیزی با رتبه ای تاسف بار مسابقات چین تایپه را ترک کردند تا در آستانه مسابقات آسیایی به میزبانی ایران، زنگ خطر برای تیم کشورمان به صدا در بیاید.

جدول تایپه

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

رضا یکشنبه , ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۱

سلام
آقای شاندیزی بدونه تا وقتی آه خیلی از جوانان هایی که حقشون بود تو تیم ملی باشند اما به دلایل واهی و نامشخص بیرون ماندند پشت این تیم هست، هیچ وقت نتیجه نمیگیرد.

علیرضا یکشنبه , ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۸

من همه بازیهای ایران رو زنده از یوتیوب دیدم . خیلی بی هدف و بی برنامه بازی میکردن و همش رو به عفب . شاندیزی باید پاسخ گو باشه . اصلا تاکیتیک برا گل زدن نداشتن . دو گل از سه گل به ژاپن هم از رو نقطه دوم پنالتی زدن . خیلی موقعیتم از دست میدادن مث بازی با روسیه .

ناشناس یکشنبه , ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰

سلام وادب واحترام منم اعتقادم اینه افراد دیگه ای می تونستن تو تیم باشن که بنا به دلایل نامعلوم بیرون خط موندن