کد خبر : 134491
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 اردیبهشت 1398 - 20:41
-

فرماندار قرچک خبر داد: بازگشت شهید منصوری به لیگ برتر

فرماندار قرچک خبر داد: بازگشت شهید منصوری به لیگ برتر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در جلسه بررسی مشکلات واگذاری تیم مقاومت که با حضور سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم قرچک در مجلس، بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک، محسن خرمی شریف شهردار قرچک، اعضای شورای شهر و دیگر مسؤولین محلی در محل فرمانداری برگزار شد. بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک در سخنانی در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در جلسه بررسی مشکلات واگذاری تیم مقاومت که با حضور سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم قرچک در مجلس، بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک، محسن خرمی شریف شهردار قرچک، اعضای شورای شهر و دیگر مسؤولین محلی در محل فرمانداری برگزار شد.

بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک در سخنانی در این جلسه اظهار کرد: بررسی مشکلات تیم فوتسال به خاطر دغدغه تمامی مردم شهرستان است و باید مسؤولین در این خصوص اهتمام ویژه داشته باشند.

وی گفت: فوتسال در قرچک سابقه ۲۰ ساله دارد و پایگاه قهرمانی محسوب می‌شود.

فرماندار قرچک در ادامه بیان داشت: جهت استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی تمام تلاش خود را به کار بسته‌ایم و از اسپانسرها در این حوزه استفاده خواهیم کرد.

خطیبی تأکید کرد: تیم شهید منصوری قرچک باقدرت بیشتر از قبل در لیگ فوتسال حضور خواهد یافت و مردم شهرستان قرچک به شایعات مربوط به واگذاری این باشگاه توجه نکنند.

در ادامه جلسه ایرج شیر نژاد اظهار کرد: با توافقات صورت گرفته و تصمیمات اتخاذشده و حمایت‌های همه‌جانبه شهرداری و سایر نهادها تیم شهید منصوری قرچک بار دیگر در مسابقات لیگ برتر فوتسال حضور خواهد یافت.

وی در این جلسه ضمن بیان اینکه همه حاضران، دلسوز تیم هستند و حضور آن‌ها در این جلسه برای کمک به ورزش و فوتسال شهرستان است، یادآور شد: باید بار دیگر نام قرچک را با ورزش جهانی کنیم چراکه این شعار درگذشته محقق شده و ما دوباره می‌توانیم با فرهنگ‌سازی مناسب در امر ورزش نام قرچک را در جهان مطرح کنیم.

عضو شورای شهر قرچک در ادامه گفت: باید با تمام وجود جهت موفق شدن این تیم فوتسال که با هر نامی که قرار است در لیگ برتر فوتسال حضور یابد تلاش کنیم و از کمک‌های خود جهت موفقیت این تیم کوتاهی نکنیم.

به گزارش فارس، در جلسه امروز برای واگذاری امتیاز تیم مقاومت به نام شهید منصوری تصمیم‌گیری شد که در روز دوشنبه (فردا) جلسه‌ای در خصوص واگذاری امتیاز تیم با حضور سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران و مسؤولین شهرستان قرچک تشکیل شود؛ مسؤولین شهرستان قرچک در جلسه امروز اعلام کردند که امتیاز تیم فوتسال مقاومت از قرچک خارج نخواهد شد و به هر نحو ممکن امتیاز این تیم برای قرچک حفظ و با نام شهید منصوری در لیگ برتر فوتسال حاضر خواهد شد.

منبع: فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.